Office Coordinator

Aros Kapital AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Aros Kapital AB i Göteborg

Aros Kapital är specialiserade på finansiella tjänster till företag såsom företagslån, fakturaköp, leasing och spar. Våra kontor finns i Göteborg, Stockholm, Oslo, Örebro och London. Vi som arbetar på Aros är drivna, målinriktade och engagerade. Arbetsklimatet genomsyras av högt tempo och framåtanda och för att trivas här bör du vara likasinnad och drivas av ambition, passion och arbetsglädje!

Nu söker vi efter en Office Coordinator som vill ha ett helhetsansvar över reception och trivseln på vårt kontor i Göteborg.



Publiceringsdatum
2022-09-12

Dina arbetsuppgifter
Som Office Coordinator kommer du att vara företagets ansiktet utåt då du blir den första som möter våra externa besökare i dörren. Du kommer att ha ett helhetsansvar över att kontoret ser snyggt och prydligt ut. Du ser till att allt på kontoret flyter och att sociala ytor ser representativa ut - med andra ord, kontoret kommer vara din borg!

Exempel på arbetsuppgifter är:

• Hantera växel och telefoni
• Ta emot besökare och leveranser
• Ta emot bud/paket/post
• Ansvara för frukost och fika
• Brandskyddsansvarig
• Ansvara för inköp till kontoret och se till att våra leverantörer håller god kvalité
• Ta emot felanmälningar till våra leverantörer
• Administrativ support



Vem är du?

Du har tidigare erfarenhet av att arbeta i reception och det är en fördel om du tidigare arbetat i telefonväxel eftersom detta utgör en stor del av arbetsdagen. Du är van vid arbete i Excel och Word, samt har erfarenhet av videomötesverktyg - men du backar inte heller för att ta till dig nya system.

Det är viktigt att du är prestigelös, öppen och nyfiken samt ser det som en självklar uppgift att skapa god stämning på arbetsplatsen. Vi ser att du är social, hjälpsam och flexibel då det kan dyka upp oväntade uppgifter. Du är uppmärksam och lyhörd och ser saker som behöver göras innan någon annan gör det. För dig är det naturligt att alltid ge bästa tänkbara service!



Vad erbjuder vi dig?

Du erbjuds en möjlighet att arbeta i en stimulerande miljö och utöka din erfarenhet inom kontorsansvar. Hos oss får du möjlighet att arbeta med intressanta uppdrag tillsammans med härliga och stöttande kollegor i nybyggda och moderna lokaler på våning 26 i Gårda Vesta.

Du erbjuds ett spännande arbete i en härlig fartfylld miljö där prestationer uppmärksammas och där både din och bolagets utveckling är viktig. Du blir en del av ett motiverat gäng där du får utrymme att driva på förbättring!

Vi erbjuder förmåner så som ett generöst friskvårdsbidrag, sjukvårdsförsäkring, frukost och massage på jobbet. Vi välkomnar dig till vårt helt nybyggda kontor på 26:e våningen i Gårda i Göteborg där utmanande och roligt arbete varvas med mycket aktiviteter, härliga kollegor och en schysst företagskultur.

Låter det här som nästa utmaning för dig? Vi ser fram emot att läsa din ansökan, skicka gärna in den redan idag!



Start

Omgående eller enligt överenskommelse.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Aros Kapital AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Aros Kapital AB (org.nr 556669-3130), https://www.aroskapital.se

Arbetsplats
Aros Kapital

Jobbnummer
6971739

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Aros Kapital AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Aros Kapital AB: