Office Coordinator

Vitrolife Sweden AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Vitrolife Sweden AB i Göteborg, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige

Vill du vara en del av visonen: To fulfil the dream of having a baby?
Vitrolife söker nu en Office Coordinator till vårt huvudkontor i Göteborg!

Vitrolife är en internationellt verksam medicinteknisk koncern. Vitrolife utvecklar, producerar och marknadsför produkter för fertilitetsbehandling. Vitrolife har cirka 370 anställda och bolagets produkter säljs på cirka 110 marknader. Huvudkontoret ligger i Göteborg och ytterligare kontor finns i Australien, Belgien, Danmark, Frankrike, Italien, Japan, Kina, Storbritannien, Tyskland och USA. Vitrolife-aktien är noterad på NASDAQ Stockholm.

Beskrivning av tjänsten:
Som Office Coordinator är du den som ser till att vi har en trivsam och effektiv arbetsmiljö på vårt kontor i Högsbo. Du tillhandahåller internt stöd och service så att "allt flyter på" och dina kollegor fullt ut kan fokusera på sina respektive uppdrag. Du kommer också kunna vara stöd till chefer i viss administration kopplat till rekrytering och introduktion. Att vara "spindeln i nätet" är en bra beskrivning av den här rollen. Det innebär också att ta väl hand om våra samarbetspartners som sköter vissa tjänster vid kontoret. Den här rollen är en del av Human Resources och kommer arbetsleda och samarbeta tätt med kollegan Office Host med ansvar bl.a. för matsal, konferensrum och kontorsinköp. På kontoret i Högsbo är vi ca 140 personer som arbetar i både kontors- och produktionsmiljö.

Exempel på arbetsuppgifter och ansvar:
• Skapa en stimulerande och effektiv arbetsmiljö
• Ansvara för ordning och underhåll i kontorslokaler och matsal
• Samordna våra leverantörer och partners
• Stödja HR och chefer i introduktion och rekryteringsadministration
• Planera och genomföra personalaktiviteter kring trivsel och hälsa
• Underhålla administrativa system och arkiv
• Supportera vid workshops och externa besök

Tjänstgöringsgraden är 100 % med tillträde snarast.

Vem är du?
För att trivas i rollen är det viktigt att du är en driftig person som har ett öga för detaljer och stor servicekänsla. Du är prestigelös och tycker om att ha en bredd i dina arbetsuppgifter där du arbetar både med planering och långsiktiga uppgifter men också med daglig administration och hantering av plötsliga situationer som måste lösas. Du kommer vara en person som många vänder sig till för att få vägledning och hjälp och därför är det bra om du är uppmuntrande, tydlig och kan ta beslut. Du har ett bra team med duktiga och trevliga kollegor som stöttar dig i arbetet när du behöver det.
Du måste behärska engelska i tal och skrift samt ha körkort.

Kontakt och ansökan:
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta HR Generalist Miriam Kheddache på telefon 031-721 80 64.
Du är varmt välkommen med din ansökan bestående av CV och personligt brev senast 2018-05-31.
Ansök snarast då intervjuer sker löpande.

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare med provanställning

Publiceringsdatum
2018-05-15

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martin Morén mmoren@vitrolife.com

Företag
Vitrolife Sweden AB

Adress
Vitrolife Sweden AB
Gustaf Werners gata 2
42132 Göteborg

Kontorsadress
Gustaf Werners gata 2

Jobbnummer
4142042

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Vitrolife Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Vitrolife Sweden AB: