Office Caretaker till ett Arkitektbolag
Rp Rekrytering Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Snabbfakta:
Omfattning: Deltid
Arbetstider: Måndag - fredag kl. 10.00 - 14.00
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Visstidsanställning
Din framtida arbetsplats:
Vår kund är ett arkitektbolag som är belägen i centrala Stockholm och sitter i fina lokaler som du kommer att ansvara för.
Din roll:
I rollen som Office Cartaker kommer du att arbeta brett med att ge service både internt och externt. Du ansvarar för att hålla snyggt och rent i köket och på kontoret, förbereda inför möten, hantera beställningar av luncher, fika och andra varor till köket mm.
Detta är ett löpande deltids konsultuppdrag och med start omgående, du kommer att arbeta måndag - fredag mellan kl.10:00 - 14:00.
Ta emot besökare
Ansvara för att det alltid är snyggt och rent i köket (tömma diskmaskin) och på kontoret
Brygga kaffe, ställa fram frukt och förbereda fika/lunch vid behov
Förbereda inför möten
Beställningar av luncher, fika och andra varor till köket
Ansvara för posthanteringen
Enklare vaktmästeriuppgifter som exempelvis byta glödlampor och flytta möbler
Stötta kollegorna vid behov
Vem är du?
Du brinner för service och trivs i en roll med många kontaktytor. För att lyckas i rollen tror vi att du är självgående och bemöter människor på ett professionellt och trevligt sätt med ett leende på läpparna. Du är trygg med att ta egna initiativ i vardagen och har en prestigelös attityd. Som person är du positiv, driven och ordningsam samt uppskattar att stötta och underlätta för dina kollegor. Du ligger alltid steget före och ser vad din omgivning är i behov av.
Du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och servicebranschen
Du har goda kunskaper inom Officepaketet
Du kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mejl kring tjänsten går till oss. Du kommer till en början att vara anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund, med möjlighet att övergå till anställning hos kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2021-11-05ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRp Rekrytering Bemanning AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429),
http://www.ryskapostenbemanning.se Arbetsplats Ryska Posten Bemanning
Kontakt Gabriela Montenegro
gabriela.montenegro@rpbemanning.se 08 518 072 04 Jobbnummer 6099221
Observera att sista ansökningsdag har passerat.