Office Assistant till Bravura
Bravura Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Får du energi av att ge bra service och sprida glädje omkring dig? Söker du en roll där du får arbeta i ett snabbt växande företag som andas engagemang och god gemenskap?
Publiceringsdatum2022-10-20Om företagetBravura är ett rekryterings- och bemanningsföretag där vårt företagande har utgångspunkt i en övertygelse om att jobb är något fundamentalt för alla människor. Vi tror att människor och företag gör skillnad för varandra och vi har möjlighet att vara länken däremellan. Så stärker vi företag genom människor och människor genom jobb.
Vi är en attraktiv arbetsgivare för dig som är målinriktad, tycker om att göra affärer samt trivs i en inspirerande och entreprenöriell miljö. Hos oss får du möjlighet till initiativtagande och ansvar samt erbjuds möjlighet till personlig utveckling och avancemang. Hos oss får du även en arbetsplats där vi ser att en god gemenskap och glädje genererar bättre resultat.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kontorsassistent ansvarar du för kontorsservice med varierande arbetsuppgifter. I rollen ingår att skapa en trivsam arbetsplats samt viss kontorsservice och administrativa arbetsuppgifter som posthantering, inköp eller bokningar. En viktig del av rollen är att du säkerställer att arbetsstationer är fungerande och hanterar felanmälningar som berör våra lokaler. En del av arbetet innebär att du tar emot Bravuras besökare i receptionen på ett vänligt, engagerat och professionellt sätt.
Du har kontakt med städbolag och fastighetsägare samt är behjälplig vid lokala arrangemang som exempelvis kundevent. Vidare innebär tjänsten att hantera supportärenden via telefon, mail och vår chatfunktion. På sikt kan ytterligare uppgifter inom området kontorsservice tillkomma. Du ingår i ett team tillsammans med Office Managers, både i Stockholm och på andra orter.
• Skapa en trivsam arbetsplats
• Administrativa uppgifter, posthantering, inköp och bokningar
• Ta emot besökare i reception
• Supportärenden via telefon, mail och chat
Utbildning, erfarenheter och personliga egenskaper
• Gymnasieexamen
• Goda kunskaper i tal och skrift, både svenska och engelska
• Telefon- och datorvana är meriterande
• Erfarenhet av servicerelaterat arbete är meriterande
• Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter är meriterande
• B-körkort är ett krav
För att trivas i rollen är du en person som får energi av att ge god service och sprida glädje till såväl besökare som kollegor. Du trivs med variation och förändring samt arbetar prestigelöst, noggrant och strukturerat i ett högt tempo. Du har också en förmåga att se saker som behöver göras, hittar självständigt lösningar på problem samt tar egna initiativ och beslut. Givetvis delar du våra värderingar: inspirerande, generös, pålitlig och målinriktad, vilket även innefattar att du har ett fördomsfritt förhållningssätt.
Övrig information
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Hornstull
Lön: Fast lön
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2023-04-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803),
http://www.bravura.se Arbetsplats Bravura
Kontakt Ida Skagne
ida.skagne@bravura.se 0764955085 Jobbnummer 7093628
Observera att sista ansökningsdag har passerat.