Office Assistant med kundtjänstsupport
Indiska / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Indiska i Stockholm,
Huddinge,
Södertälje,
Uppsala,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Indiska är ett svenskt livsstilsföretag etablerat 1901 som erbjuder mode och inredning i en unik mix av det färgstarka Indiska arvet och den skandinaviska enkelheten. Vi har idag ca 90 butiker i Sverige, Norge, Finland, Tyskland, Island samt en shop online.
Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå. Som medarbetare ställer det höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och stort driv. Är du mode- och inredningsintresserad och brinner för att göra skillnad kommer du att passa in hos oss. Vi hoppas att du vill vara med på resan!
Just nu söker vi en driven Office Assistant med kundtjänstsupport till Indiskas Huvudkontor. Detta är en delad tjänst där du dels kommer att arbeta som Office Assistant och dels med vår kundtjänst. Vi ser detta som en av företagets viktigaste roller då du äger den första kontakten med besökare, kollegor samt kunder.
Publiceringsdatum2017-12-19Dina arbetsuppgifter• Ansvara för lokalen, kontorsservice, vaktmästeri och posthantering
• Planera inköp och underhåll av inventarier, inredning, kontorsmaterial m.m.
• Skapa ordning och trivsel i receptionen och på huvudkontoret
• Assistera och koordinera olika möten, events och konferenser
• Bokning samt mottag/avisering av leveranser och bud till kontoret
• Boka flytt av utrustning mellan butikerna eller mellan HK och butik
• Hjälpa till och koordinera Indiskas fotograferingar
• Hjälpa med presskick/kuvertering
• Arbeta i kundtjänst med försändelsehantering, sajtnavigering, fakturor och produkter.
• Ta ett helhetsansvar genom kundtjänsten för våra kunders shoppingupplevelse
Vi söker dig som har
• Några års erfarenhet som assistent och/eller från servicebranschen
• Ledarskapsförmåga
• Kunskaper i Excel och PowerPoint
• Tidigare erfarenhet från detaljhandeln/restaurang/servicebranschen och/eller start-up meriterande
• Har erfarenhet från kundmöten
• Du har en generellt god IT-och systemförståelse
• Är bra på att uttrycka dig i både tal och skrift på svenska och engelska
•
Vem är du
• Du brinner för service
• Du tycker om att arbeta i ett högt tempo där frågeställningarna kan vara av skiftande karaktär
• Du drivs av att underlätta för människor, hantera utmaningar och lösa problem
• Du har hög social kompetens med förmåga att bygga förtroende med olika typer av människor
• Handlingskraftig, prestigelös och inte rädd för att "hugga i" där det behövs
• Du är noggrann, strukturerad och lösningsorienterad
• Du är mycket social och förstår vikten av att samarbeta, då arbetet har många kontaktytor både internt och externt
• Du gillar utveckling och tar initiativ för att hitta förbättringar
Så ansöker du• Ansök genom att skicka CV och personligt brev. Ditt personliga brev ska besvara frågorna:
1) Varför Indiska? 2) Varför söker du rollen? 3) Vad kan du bidra med?
Möt några av våra kollegor och få ytterligare information om företaget och vårt ansvarstagande inom miljö, etik och sociala frågor, på vår hemsida
www.indiska.com.Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagIndiska
AdressIndiska
Hamburgsvägen 14
10254 Stockholm
KontorsadressHamburgsvägen 14
Jobbnummer 3864270
Observera att sista ansökningsdag har passerat.