Office Assistant Med Känsla För Service!
Brandin Personalkompetens AB / Administratörsjobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Lund,
Lomma,
Staffanstorp,
Burlöv,
Kävlinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Brandin Personalkompetens AB i Lund,
Malmö,
Landskrona,
Helsingborg,
Stockholm eller i
hela Sverige Personalkompetens AB är ett svenskt rekryteringsföretag, verksamt i Öresundsregionen med kontor i Malmö. Med kundens behov i fokus är vi det lilla personliga rekryteringsföretaget som med stort engagemang arbetar med rekrytering och konsultverksamhet inom våra affärsområden: Ekonomi/Administration, Sälj/Marknad och Chef/Ledare. Vi kombinerar professionell service med professionella kandidater. För att leva upp till vårt namn fokuserar vi ständigt på att vara marknadens mest flexibla rekryteringsföretag, som snabbt förutser och anpassar sig efter arbetsmarknadens nya trender. Vår vision är att bli det naturliga förstahandsvalet i branschen av både kandidater/konsulter såsom kunder/uppdragsgivare i hela Öresundsregionen. Personalkompetens AB är ett auktoriserat bemanningsföretag. Auktorisationen är en garanti för kunderna att den leverantör de anlitar är seriös och följer lagar och regler. Auktorisationen utfärdas av Almega Bemanningsföretagen. Läs gärna mer på
www.personalkompetensab.seFör kunds räkning söker vi omgående en OFFICE ASSISTANT till Lund.
Som Office Assistant kommer du att:
Arbeta med post, telefon, besöksmottagning och allmän kontorsservice.
Vara kontaktperson mot fastighetsbolag, städbolag och andra avtal som idag finns för den dagliga verksamheten.
Sköta bokning av resor till övrig personal i Lund samt bokning av hotell till besöken som behöver detta.
Vara kontaktperson mot myndigheter och att se till att visum finns för de som behöver detta.
Du skall se till att både kontoret, arkivet och övriga utrymmen hålls i ordning.
Se till att det finns fika varje fredag och hålla snyggt efter denna.
Inköp av kontorsmaterial, förbrukning ingår också i tjänsten.
Ha ansvar för tjänstebilar, kreditkort, telefoner och att beställa nya när det uppstår nya behov.
Vara behjälplig på Finansavdelningen när det gäller service och hantering av dokument samt det kommer att ingå en del översättningar på Engelska.
Som person är du:
Utåtriktad, positiv och har förmågan att ge mycket god service och sköter dina åtagande på ett professionellt sätt.
Engelska flytande i tal och skrift är ett krav.
Ytterligare information och ansökan:
För ytterligare information omkring tjänsten kontaktar du Personalkompetens AB och Ewa-Marie Brandin på tel: 0761 - 68 58 18. Din ansökan bestående av CV och personligt brev mailar du omgående till:
ewa-marie.brandin@personalkompetensab.sePubliceringsdatum2012-08-31Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
ewa-marie.brandin@personalkompetensab.seKontaktEwa-Marie Brandin, Ägare, 0761685818,
ewa-marie.brandin@personalkompetensab.seFöretagBRANDIN PERSONALKOMPETENS AB
AdressBRANDIN PERSONALKOMPETENS AB
FLYGLEDAREGATAN 5
21239 MALMÖ
KontorsadressFLYGLEDAREGATAN 5
MALMÖ
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0761-685818
Jobbnummer 1328550
Observera att sista ansökningsdag har passerat.