Office Administrator

Obsido Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2022-04-19


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Obsido Sweden AB i Stockholm

Obsido Family Office Sweden behöver nu utöka sitt team som del av sin tillväxtresa och söker därför en driven Office Administrator med start till hösten.

Publiceringsdatum
2022-04-19

Om företaget
Med ett stort engagemang erbjuder Obsido Family Office Sweden skräddarsydda och omfattande Family office-tjänster till yrkesidrottare som befinner sig utomlands. Vi möjliggör för våra klienter att fullt ut fokusera på sin karriär och underlätta övergången till livet efter idrotten.

Arbetsuppgifter
I denna roll kommer du att vara del av ett sammansvetsat team som drivs av hög motivation och gott samarbete. I din roll kommer du främst agera support till företagets Client Managers. Du kommer att administrera kunddokument i företagets CRM system, samt förbereda dokumentation, underlag och presentationer inför kundmöten. Du kommer även att hantera valutaväxling, överföringar samt fakturabetalningar, därför ser vi att du har tidigare erfarenhet inom ekonomi, gärna tidigare inom banksektorn.

Profil
För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har en ekonomisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du brinner för god service och jobbar noggrant och strukturerat och trivs med högt tempo i perioder. Du trivs i ett litet team med högt i tak och drivs av att tillsammans nå och överträffa kunders förväntningar!
Vi ser fram emot din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-19

Adress
Obsido Sweden AB
Norrlandsgatan 16 4TR
11143 Stockholm

Jobbnummer
6551740


Sökord


Prenumerera på jobb från Obsido Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Obsido Sweden AB: