Offertkoordinator till expansivt företag
Perido Skills AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du arbeta i en roll med central funktion i hanteringen av offerter på ett expansivt företag? Är du kommunikativ och trivs i samarbete med andra? Är du en skarp administratör som vill ta nästa steg i karriären genom en kvalificerad tjänst? Läs då vidare!
Publiceringsdatum2016-04-04BeskrivningPerido söker nu en person till en koordinerande roll gällande offerter och avtal på ett av våra kundföretag. Detta företag har varit verksamt i drygt 20 år och tillgodoser behov av kommunikationslösningar hos såväl operatörer, företag samt offentlig verksamhet. Tjänsten är placerad på deras kontor mitt i Stockholms storstadspuls.
Här kommer du att vara en del av företagets försäljningsavdelning, närmare bestämt dess kundserviceenhet. Kundservice får cirka 250 förfrågningar från sina kunder varje vecka och det är här du kommer in och stärker teamet genom att ta emot förfrågningar och skapa offerter tillsammans med dina kollegor och kundansvariga. Din roll innebär nära samarbete med många olika personer, vilket är något du bör trivas med.
För att lyckas i rollen tror vi att du har arbetat i en liknande position tidigare, kanske har du arbetat som innesäljare med en stor del administrativa uppgifter. Du är en professionell, serviceinriktad och självgående person. Tempot på avdelningen är stundtals högt varför du är en person som kan behålla lugnet i sådana situationer och prioritera. Försäljningsavdelningen arbetar i systemet Microsoft Dynamics CRM och det är positivt om du har arbetat i detta tidigare. Huvudsaken är dock att du snabbt kan sätta dig in i nya sammanhang och har lätt för att lära dig nytt. Detta är tjänsten för dig som vill utvecklas i en spännande och expansiv verksamhet!
Låter det intressant? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Kravprofil för detta jobb• Ekonomisk högskoleutbildning eller likvärdig utbildning
• Några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift
Meriterande
• Kunskap i Microsoft Dynamics CRM system
• Erfarenhet från expansiva verksamheter
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag i 6 månader med möjlighet till förlängning. Tillträde omgående.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 23355MT i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb23355MT
Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seVaraktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 23355
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 2761760
Observera att sista ansökningsdag har passerat.