Nykundsansvarig, hel- eller deltid

Nyckelrekrytering AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nyckelrekrytering AB i Stockholm, Danderyd, Huddinge, Järfälla, Botkyrka eller i hela Sverige

Nyckelrekrytering är ett rekryteringsföretag vars medarbetare har lång erfarenhet av search och headhunting av nyckelpersoner inom svenskt näringsliv. Vi är en långsiktig samarbetspartner med en tydlig och gedigen rekryteringsprocess som sätter stort värde i professionalism, kvalitet och långsiktighet i allt vi tar oss an. Våra kunder finns över hela landet och verkar inom industri och teknik. Vi anlitas för svåra uppdrag och har därför blivit bra på det vi gör.
Vi är ett företag med stark entreprenörsanda som nu utökar med ytterligare en medarbetare. Detta innebär att du kommer att få en viktig roll i företaget och dess fortsatta utveckling. Du kommer att ges möjlighet till inflytande, påverkan och större ansvar i takt med att företaget fortsätter att växa.
Besök gärna vår hemsida; https://www.nyckelrekrytering.se/

Nykundsansvarig
I din roll som nykundsansvarig inom B2B så kommer du att vara ansvarig för nykundsbearbetning genom mötesbokning. Du kommer att ha ansvar för att skapa ett jämnt flöde av mötesbokningar och boka ut företagets VD på kundbesök. Du kommer att ta den första kontakten med våra potentiella kunder, vilket sker via telefon, och får möjligheten att jobba mot ett flertal branscher. Arbetet ger stort utrymme för eget ansvar och egen utveckling samt möjlighet till att arbeta med rekrytering på sikt. Arbetet är på hel- eller deltid, enligt överenskommelse, och förläggs under kontorstid.

Publiceringsdatum
2020-02-14

Dina arbetsuppgifter
Bearbetning av nya kunder via telefon
Säljadministration
Strukturera upp arbetet mot uppsatta mål

Kravprofil för detta jobb
Tidigare erfarenhet av mötesbokning och/eller försäljning, eller motsvarande
Du har arbetat B2B
Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav
Teknikintresse är önskvärt

Dina personliga egenskaper
För att passa i rollen krävs det att du kan föra dig professionellt. Du är trygg i dig själv, lyhörd, självständig och kommunikativ. Du har en stark drivkraft och vilja att lyckas i ditt arbete. Du är ansvarskännande mot kunder och kollegor samt har ett intresse för svenskt näringsliv och försäljning. Vidare har du en hög aktivitetsnivå, är uthållig, målinriktad och orädd för att lyfta telefonen. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Välkommen med din ansökan
Du ansöker till tjänsten genom att skicka ditt CV samt personliga brev via länken nedan. https://pnty-apply.ponty-system.se/nyckelrekrytering?id=53
Vid frågor är du välkommen att kontakta Ella Pourmand på tel. 072-33 99 011. Urval och intervjuer sker löpande, så välkommen med din ansökan snarast.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-06-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Nyckelrekrytering AB
Hagagatan 3
11348 Stockholm

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Nyckelrekrytering AB (org.nr 556978-2591), https://www.nyckelrekrytering.se/
Hagagatan 3 (visa karta)
113 48  STOCKHOLM

Jobbnummer
5097402

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nyckelrekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nyckelrekrytering AB: