Nyfiken Logistik- och försäljningsassistent!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du ha en arbetsdag där du arbetar självständigt och med varierande arbetsuppgifter på ett globalt företag? Då har vi på Adecco uppdraget för dig i Alvik! Uppdraget är ett konsultuppdrag som startar omgående och sträcker sig till slutet av februari.
Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta självständigt utan ledning och bland annat hantera logistikklagomål i systemet CCMS, reklamera mot transportör och hantera utlandshandel. I arbetsuppgifterna ingår även rapportering, hantering av säkerhetsdatablad, distribution av broschyrer till kund samt support till säljteamet.
Vem trivs här?
Du som har en utbildning på minst gymnasienivå och goda kunskaper i svenska, engelska samt Excel/Word kommer att känna igen dig samtidigt som du utmanas och tar nya kliv. Har du dessutom en relevant högskoleutbildning och kunskaper i finska och/eller tyska kommer du ha lätt för att sätta dig in i arbetet. Din nyfikenhet och din känsla för detaljer kommer att vara till din fördel i denna tjänst!
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden ch rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Cilla Orban på tel: 08-598 981 54 eller
cilla.orban@adecco.se .
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2013-09-09Arbetstider och omfattningHeltid. From september 2013 tom februari 2014.
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCilla Orban 08-59898154
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
Jobbnummer 1647350
Observera att sista ansökningsdag har passerat.