Nyfiken kundtjänstkoordinator till globalt företag inom fastighe

Proffice Sverige AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Nyfiken kundtjänstkoordinator till globalt företag inom fastighetsbranschen
Har du arbetat i en supportfunktion och trivs med att skapa nöjda kunder? Är du dessutom ansvarstagande och brinner för service? Proffice söker nu, för omgående behov, en nyfiken kundtjänstkoordinator till ett globalt företag inom fastighetsbranschen.

I tjänsten kommer du att vara den första kontakten med kund, leverantör och medarbetare liksom fungera som en naturlig länk mellan verksamheter ute på site och supportfunktionerna. Du sitter på grundläggande information och kunskap kring system, leverantör och kunder för att kunna besvara eller hänvisa vidare till rätt person/avdelning. Du arbetar kontinuerligt med säkerställandet av att processer upprätthålls och stöttar administrativt vid behov.

För att lyckas i rollen är du en utåtriktad person med en nyfikenhet till att lära nytt liksom driven i det du gör. Du är noggrann, ansvarstagande, angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete. Du besitter en god prioriteringsförmåga, klarar av ett varierande arbetstempo och känner ansvar för ditt arbete liksom triggas av service.

Låter det här som något för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag! Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post (på grund av Personuppgiftslagen), men gärna frågor. Ansök därför via länken nedan.

Uppdragsgivare: Proffice Sverige AB

Ort: Göteborg

Omfattning: Heltid, tillsvidare

Sista dag att ansöka är 2016-04-29, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Patrik Schultzén | patrik.schultzen@proffice.se [ mailto: patrik.schultzen@proffice.se ] |

Publiceringsdatum
2016-03-29

Kvalifikationer
Arbetslivserfarenhet inom en supportfunktion, du har förståelse för SLA (Service Level Agreements) & KPI (Key Preformance Indicators), goda kunskaper i Officepaketet (Word & Excel), flytande svenska och engelska (i tal och skrift) är krav. Kännedom om FM-branschen är meriterande.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Organisations-/företagsbeskrivning:
Proffice är ett av Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag med över 10 000 anställda på omkring 80 kontor i Norden. Som konsult hos Proffice är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver detta får du dessutom en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig möjlighet att forma din karriär så som du vill. Som konsult hos oss får du alltså en mängd karriärmöjligheter, du möter olika företagskulturer och får erfarenhet från många branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-29
Ange följande referens när du ansöker: 200899434
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Patrik Schultzen patrik.schultzen@proffice.se

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB
Östra Hamngatan 23
41110 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 23, 41110 GÖTEBORG

Jobbnummer
2749473

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: