Nyckelkoordinator sökes till välkänt telefonföretag!

Komet Sverige AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Lerum, Härryda eller i hela Sverige

Komet hyr ut och rekryterar drivna medarbetare. Många av våra kandidater lär vi känna redan när de jobbar extra för oss under sina studier. Därför har vi ett brett nätverk och hyr ut och rekryterar medarbetare till både juniora och seniora uppdrag.
Tillsammans med Nova Networks och Agentum ingår vi i Constellation Group. Vi erbjuder ett unikt nätverk och kan erbjuda våra kunder hjälp med allt från extrahjälp för några timmar till styrelsetillsättningar.
Komet söker för kunds räkning dig som vill jobba som nyckelkoordinator för cirka 300 nycklar. Företaget är ett välkänt telefonföretag och har anläggningar/telestationer runt om i Västsverige. Dessa anläggningar har speciella nycklar och anläggningarna kräver ett ständigt underhåll. Dagligen kommer olika personer till företaget som behöver tillgång till nycklarna för att kunna komma in på anläggningarna.
Komet söker nu dig som vill ha huvudansvaret för nycklarna till dessa anläggningar och sköta koordinationen av dem. Du kommer att vara baserad i företagets kontorslokal i Sisjön. Det är ett trevligt, fräscht företag med god stämning. Din huvuduppgift kommer att vara att se till att sköta koordineringen av nycklar. Inga nycklar får vara dubbelbokade eller borttappade. Det är viktigt att kunna planera in- och utflödet av nycklar på ett systematiskt sätt. Är du en duktig organisatör kan du själv få ansvara för att optimera nyckelkoordinationen efter eget bevåg. För att hålla koll på nycklarna gäller det att noggrant anteckna vem som lånar nyckeln samt se till så att den kommer tillbaka och sätts på rätt plats i nyckelskåpet. All information om nycklarna ska stansas in i ett datasystem så att alla interna medarbetare vet var nycklarna befinner sig. Saknas en nyckel är det din uppgift att se till att lösa situationen. Vissa dagar kan man få ringa eller åka ut på plats för att se till att nycklarna finns i skåpet som förväntat. Är det andra uppgifter som behövs skötas kan det även bli aktuellt för dig att ansvara för dessa. Arbetet består av toppar och dalar. Vissa stunder är det fullt upp, medan de andra tider är väldigt lugnt.
För detta jobb behöver du vara en noggrann, strukturerad och lösningsfokuserad person. Vi ser också att du är framåt och har skinn på näsan, det gäller att inte vara rädd för att ringa ett samtal och exempelvis kräva att den som har lånat nycklarna kommer tillbaka med dem. Du kommer att ha mycket kontakt med exempelvis externa telereparatörer och fastighetsförvaltare samt interna medarbetare. Därför söker vi dig med en god social förmåga. Som person är du orädd och initiativrik. Du är en person som inger förtroende och har en känsla för hur du ska agera och ta människor.

Publiceringsdatum
2010-11-30

Arbetstider och omfattning
Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder.

Ersättning
Start av uppdraget: Omgående Lön: 110 kr/h Omfattning: Heltid - minst 6 månader Arbetstid: 8-17 (viss flexibilitet kan finnas)

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-12-12
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
KC-TD, 020-25 26 00

Företag
Komet Sverige AB

Adress
Komet Sverige AB
Sven Hultins gata 9
41288 Göteborg

Jobbnummer
789536

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Komet Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet Sverige AB: