Nya generationens ekonomiassistenter

serveOffice ab / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

serveOffice är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som erbjuder personliga och transparenta lösningar. Med gedigen erfarenhet och stort engagemang arbetar vi för att skapa en vass leverans till kunderna och en välkomnande företagskultur med stark gemenskap med, och bland, våra konsulter. Att ha rätt person på rätt plats är det vi hela tiden strävar mot, för att både kandidaten, kunden och vi ska vara nöjda. Vi rekryterar och bemannar på tjänstemannasidan med fokus på ekonomi, lön, administration, sälj och reception. Idag är vi ca 100 kollegor som alla arbetar utifrån våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se

Just nu söker vi drivna, utåtriktade och självgående ekonomiassistenter för ett bemanningsuppdrag på minst sex månader till ett stort och välkänt bolag. Tjänsterna är på heltid på kundens huvudkontor i Stockholm. Start omgående.

Publiceringsdatum
2018-03-08

Dina arbetsuppgifter
Vi söker personer till grupper inom leverantörsreskontra, kundreskontra samt inom en betalningsgrupp på ett Shared Service Center. Arbetsuppgifterna består bland annat i:

Ankomstregistrering och kontroll av leverantörsfakturor
• Kundfakturering
• Avstämningar och bokföring
• Krav- och inkassohantering
• Utläggshantering

Kvalifikationer
Du är driven, #personligtengagerad och utåtriktad. Du har förståelse för ekonomiska processer och innehar förmågan att snabbt ta till dig information. Vi sätter stort värde på förmågan och viljan att driva förbättringar samt bygga goda relationer. Du är gymnasieekonom eller civilekonom i grunden, eller så har du skaffat dig motsvarande kunskap genom arbetslivserfarenhet. Erfarenhet av Oracle-baserade system är meriterande.

Vår kund erbjuder dig
Stora utvecklingsmöjligheter där du aktivt får driva förändringar och nuvarande arbetssätt. För rätt person finns det utrymme för att succesivt inta större ansvar och få egna ansvarsområden. Kunden sitter i nya lokaler på Kungsholmen med tillgång till gym och träningspass, även för dig som konsult. Du har även möjlighet till flexibla arbetstider.

Som konsult hos serveOffice erbjuder vi dig
Genom våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ skapar vi de bästa förutsättningarna för våra medarbetare. Hos serveOffice får du engagerade kollegor och ledare som har insett att nyckeln till nöjda kunder är att vår egen personal trivs och mår bra.

Vi erbjuder därför alla våra medarbetare generösa villkor i form av bland annat friskvårdsbidrag, flexpension och ett brett förmånspaket. Dessutom anordnar vi kontinuerligt trevliga aktiviteter för att skapa en "vi-känsla" bland alla våra medarbetare. Det ska vara kul att vara en del av serveOffice!

Ansökan och kontakt
Skicka in din ansökan med personligt brev och uppdaterat CV snarast genom att ansöka nedan. Urvalet görs löpande. Vi tar endast emot ansökningar via hemsidan. Frågor kring tjänsten besvaras av konsultchef Stina Hauschildt på 073-779 40 59 eller bemanning@serveoffice.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid 6 månader eller längre

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
serveOffice AB

Adress
serveOffice AB
Vasagatan 16
11120 Stockholm

Kontorsadress
Vasagatan 16 11120 Stockholm

Jobbnummer
4010187

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: