Ny utmaning, nytt år - nytt jobb i kundtjänst!

Releasy Customer Management AB / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borås, Ulricehamn, Vårgårda, Tranemo, Herrljunga eller i hela Sverige

Releasy Customer Management AB tillhandahåller tjänster inom Contact Center, med verksamhet på tre orter; Linköping, Skövde och Borlänge samt kontor I Stockholm. Releasy arbetar idag med kundservice- och telemarketinguppdrag för ett antal av Sveriges största och mest kända företag. Kunderna finns inom en rad av transaktionsintensiva branscher såsom media, telekom, energi, bank och resor. Releasy omsätter ca 120 MSEK och har en god tillväxt. Releasys huvudägare är Pulsen AB.

Publiceringsdatum
2013-01-17

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu kundtjänstmedarbetare till vårt Callcenter som öppnar under våren i Borås . Arbetsuppgifterna är att hantera frågor som kommer till kundtjänsten från vår nya uppdragsgivare. Frågorna kommer i huvudsak in via telefon och mail, men också brev och fax. Vår nya uppdragsgivare är ett av de ledande företagen inom modebranschen.

Dina personliga egenskaper
Som person har du ett stort intresse för kundkontakt och service. Inför detta uppdrag söker vi dig som har intresse för mode och dess trender. Vi ser också att du är initiativrik, noggrann, social samt är en problemlösare. Viktigt är också att du kan skapa en bra säljinriktad kundkontakt samt ha ett stort intresse för människor. Du har en bra telefonröst och trivs i en miljö med höga krav och högt tempo. Vi ser också att du är en utåtriktad person och som tycker om att hjälpa våra kunder. Flexibilitet är en förutsättning för oss då vi arbetar i en föränderlig miljö. Du som person skall ha viljan att lyckas och sträva mot de mål och resultat som vi arbetar emot.

Kvalifikationer
Du har minst gymnasiekompetens eller motsvarande, erfarenhet från kundservice/kundtjänst samt försäljning.

Du skall ha goda kunskaper i svenska och engelska både i skrift och tal.
Om du har norska, danska eller finska i tal och skrift är det meriterande för dessa tjänster.

Vi ser gärna sökande i blandad ålder då vi arbetar mot olika målgrupper.

Vi arbetar i många olika stödsystem så goda datakunskaper är ett måste.

Samtliga våra kundtjänster har öppet dygnet runt alla dagar året om, så är det ett krav att du är tillgänglig dessa tider.

Timlön enligt Unionens avtal, för anställning gällande kollektivavtal mellan Unionen och Releasy Customer Management AB, samt aktuella lokala bestämmelser. Arbetet utförs från vårt nyöppnade kontor i Borås.

Besök oss på vår hemsida releasy.se, www.facebook.com/ReleasyAB och/eller twitter@ReleasyAB.

Intervjuer och tillsättning kan komma att ske före sista datum för ansökan. Du ansöker om tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida. www.releasy.se.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid
Din ansökan registrerar du på vår hemsida www.releasy.se/jobb

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-02-15
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Susanne Kindstrand, Rekryteringansvarig 0703-779664 susanne.kindstrand@releasy.se

Företag
Releasy Customer Management AB

Adress
Releasy Customer Management AB
Teknikringen 6
58330 LINKÖPING

Kontorsadress
TEKNIKRINGEN 6
LINKÖPING

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0771-350900
E-postadress: susanne.kindstrand@releasy.se

Jobbnummer
1440951

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: