Ny talang till vårt bemanningsteam - Centrala Stockholm
Retail Knowledge Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
2019-12-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ny talang till vårt bemanningsteam - Centrala Stockholm" (publicerad 2020-10-02) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Retail Knowledge Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Retail Knowledge är ett bemanning- och rekryteringsföretag som fokuserar på tjänster inom servicebranschen. Vi har, sedan starten 2002, hjälpt hundratals serviceföretag i Norden. Med vårt huvudkontor i Stockholm är vi en av de största aktörerna i vår bransch. Vårt främsta uppdrag är att öka lönsamheten för våra kundföretag samt att förbättra och effektivisera bemanningen. Retail Knowledge är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Vi söker nu en ny talang till vårt kontor i centrala Stockholm.
Har du ett brinnande intresse för människor och vill vara en del i ett härligt team?
Hos oss på Retail Knowledge kommer du ha en central roll och vara spindeln i nätet. Du kommer sköta vår bemanningsdrift samtidigt som du kommer att vara tillgänglig för att stötta dina kollegor.
Att arbeta hos oss innebär att du kommer att ansvara för många olika moment, som rör vår bemanningstjänst. Tjänsten är en mångsidig funktion i vårt bemanningsteam där din förmåga att hjälpa andra att nå framgång är betydelsefull. Du kommer att vårda våra viktiga relationer och hitta flexibla lösningar för att lösa kundens behov. Som person är du strukturerad, noga och har ett stort servicehjärta. Du har lätt för att skapa relationer och är mån om att bibehålla dem. För att passa in i teamet skall du vara prestigelös, ordningsam, lösningsorienterad och är beredd att hjälpa till där det behövs. Du är generös och tillgänglig för dina kunder och ger allt för att lösa uppgiften på bästa sätt.
Publiceringsdatum2019-12-16Dina personliga egenskaper• Serviceinriktad
• Strukturerad och noggrann
• Tydlig kommunikatör
• Intresse för personal och rekrytering
Ansvarsområden:
• Säkerställa leveransen av bemanningen
• Genomföra kontinuerliga uppföljningar med våra Poolare och kunder
• Administration i rekryterings- och bemanningssystemen
• Publicera annonser
• Stötta kollegorna med Cv-selektering
Som person trivs du med att jobba i team, du räds inte ett högt tempo och du är effektiv och noggrann. Du trivs med ansvar och tar dig gärna an utmaningar. Då arbetet är självständigt måste du ha en stor trygghet i dig själv att klara av att ta snabba och ibland lite svåra beslut på egen hand. Har du arbetat inom retail tidigare är det en merit.
Start: Vecka 2, 2020
Omfattning: Heltid
Plats: Stockholm
Lön: Månadslön
Tjänsten är förlagd mån-fre kl 8:00-17:00 och vi tillämpar 6 månaders provanställning.
Låter det här som den perfekta tjänsten för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Du skickar in din ansökan på vår hemsida
https://retailknowledge.se/ , vi hanterar inga ansökningar via mail.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Ansvarig rekryterare är Sofia Olsson, vid frågor maila
sofia.olsson@retailknowledge.se eller
andreas.pelli@retailknowledge.se.
Retail Knowledge är helt nischat mot detalj- och servicehandeln och har varit verksamma sedan 2002. Bemanningsverksamheten har ca 350 anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö och vårt syfte är att bygga företagsanpassade bemanningspooler med extraanställda för kända retailbolag. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och följer gällande kollektivavtal.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-01-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRetail Knowledge Sweden AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Retail Knowledge Sweden AB (org.nr 556636-0367),
http://retailknowledge.se/ Jobbnummer 5003533
Observera att sista ansökningsdag har passerat.