Ny stjärna till vår leasingsupport!

Euromaster AB / Kundservicejobb / Varberg
2021-05-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ny stjärna till vår leasingsupport!" (publicerad 2021-08-10) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Varberg, Falkenberg, Kungsbacka, Halmstad, Mölndal eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Euromaster AB i Varberg, Falkenberg, Halmstad, Mölndal, Göteborg eller i hela Sverige

Till Euromasters Huvudkontor i Varberg söker vi nu en vikarie till vår leasingsupport. Vill du vara en del av en kundorienterad grupp som strävar efter att ge våra kunder den bästa servicen som marknaden har att erbjuda?
Om tjänsten: På leasingsupport tillhör du ett litet team av kollegor som ser till att driva vår leasingaffär framåt. Vi arbetar aktivt med att vara en strategisk partner som bidrar till en hög kundnöjdhet och servicegrad till våra kunder. Som en del i teamet för leasingsupport arbetar du även nära kollegor inom vårt Contactcenter och vår Återförsäljning; vi är en avdelning som stöttar och hjälper varandra för kundernas bästa.
Hantering av beställningar och support till Euromasters leasingkunder.
Aktivt arbeta med att skapa fler affärer med nya eller befintliga kunder.
Arbeta med att utveckla rutiner och flöden i våra processer.
Fungera som säljstöd med rapporter och uppföljningar.
Delta och driva ett internt projekt hos oss.

I rollen ingår även inslag av 'continuous improvement' / ständig förbättring för att trimma våra processer, system och hur vi arbetar; med fokus på digitalisering. Vårt mål är att göra det enkelt för våra kunder att göra affärer med oss; och då krävs det ett stort driv för att förbättra och förenkla våra rutiner.
Tjänsten är ett vikariat med start så snart som möjligt och fortlöper till januari 2022. Placeringsort är Varberg på vårt huvudkontor och tjänsten är på heltid med arbetstider måndag- fredag 07-16 med möjlighet till flextid.
Vem är du? Vi söker dig som vill ingå i ett team med nära till skratt och som arbetar tillsammans mot att hitta lösningar med kunden i fokus.
Du ger ett professionellt bemötande till våra kunder och säkerställer en hög kundnöjdhet genom att vara lyhörd för kundens önskemål. Att få möjlighet arbeta med ett flertal kontaktytor såväl internt som externt är något som vi tror tillgodoser din sociala kompetens.
Vi söker dig som är van vid att driva ditt eget arbete och är engagerad i de arbetsuppgifterna du tar dig an samt är proaktiv och fångar upp våra kunders långsiktiga behov. Vi ser att du med fördel har tidigare erfarenhet från administration, försäljning eller ständig förbättring.
Då vi genomför en digital förändringsresa är det viktigt för oss att du är systematisk och har lätt för att ta dig an nya digitala verktyg och system, men också att starkt driva på förändring. För att lyckas med detta ser vi att du är analytiskt och kan ta fram data som krävs, analysera i Excel och fatta beslut och driva vägen framåt.
Ansökan: För mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta Fleet Back Office Manager; Magnus Danielsson på: magnus.danielsson@euromaster.com
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är den 28 maj. Varmt välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2021-05-18

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-05-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Euromaster AB
Stormhallsvägen 6
43232 Varberg

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Euromaster AB (org.nr 556078-6500)
Stormhallsvägen 6 (visa karta)
432 32  VARBERG

Arbetsplats
Adm, Lv-Verkst, Centrall, Pv-Verkst

Jobbnummer
5717445

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Euromaster AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Euromaster AB: