Ny stjärna till kundtjänst och administration på Delagott förvaltning

Delagott Real Estate AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Delagott Real Estate AB i Stockholm

Publiceringsdatum
2023-12-01

Om företaget
Delagott utvecklar och förvaltar fastigheter, i första hand bostadsrättsföreningar. Vi hjälper till med kundtjänst samt ekonomisk och teknisk förvaltning, med tillhörande tjänster. Vårt huvudkontor ligger centralt i Stockholm och vi har flera lokala förvaltningskontor i Sverige, som drivs av franchisetagare.
Vi är cirka 60 personer som jobbar på Delagott, varav ett 15-tal på huvudkontoret. Vi får löpande in nya kunder och har en fortsatt ambitiös tillväxtplan.
Vi erbjuder dig ett omväxlande arbete, med ett gott arbetsklimat och goda möjligheter till utveckling. Ditt arbete kommer att utgå från huvudkontoret där vi är ett sammansvetsat glatt team som tillsammans arbetar med att underlätta för våra kollegor och kunder.

Om tjänsten
Vi söker nu en ny lagkamrat till vår kundtjänst och administration. Vi är ett litet team där alla hjälper alla, men där det också finns mycket utrymme för egna ansvarsområden. Ditt dagliga arbete kommer främst bestå av att hjälpa våra kunder över telefon och mail - vi har alla sorters kunder så inget samtal är det andra likt. En annan stor del av dina arbetsuppgifter kommer vara löpande administration i form av att hålla lägenhetsregistret uppdaterat samt pärm- och pappershantering.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Hantera och registrera medlemskapsansökningar och överlåtelseavtal
• Hjälpa medlemmar som inte har fått sina hyresavier
• Registrera ansökningar om autogiro och e-faktura.
• Löpande registreringar och debiteringar i vårt fastighetssystem
Om dig:
För att trivas och lyckas i rollen tror vi du är en kommunikativ person som är nyfiken på fastighetsbranschen och brinner för service och nöjda kunder. Du är lyhörd och har en vilja att hjälpa andra människor. Du är även en strukturerad, flexibel och drivande person som gillar varierande uppgifter och att ha många bollar i luften. Då arbetet kan ske i flera olika system så ser vi gärna att du är van med att jobba med datorer samt har lätt för att lära dig nya saker.
Meriterande kvalifikationer:
Avslutad gymnasial utbildning inom ekonomi
Tidigare erfarenhet av administration, kundtjänst eller liknande tjänst
Vi arbetar främst i systemen REAL, Summera, Fortnox, Rillion, Kundo och Dropbox så erfarenhet i något av dessa är meriterande men inget krav.
Om anställningen
Start: Februari 2024
Omfattning: 100%
Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Lön: Enligt överenskommelse
Är du redo för din nästa utmaning? Du är då varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Vid frågor, vänligen kontakta linnea.larsson@delagott.se.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Delagott Real Estate AB (org.nr 556792-5200)
Hantverkargatan 5C (visa karta)
112 21  STOCKHOLM

Jobbnummer
8300844

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Delagott Real Estate AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Delagott Real Estate AB: