Ny Medarbetare- Helpdesk
Cegedim Dendrite Nordics / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Cegedim Dendrite Nordics i Stockholm Cegedim Dendrite är ett internationellt företag med huvudkontor i Frankrike. Vår primära verksamhet är leverans och försäljning av marknadsföringslösningar till läkemedelsföretag i världen.
Cegedim Sverige ingår i en nordisk organisation med kontor i Finland, Norge, Danmark och Sverige. Det svenska kontoret är placerat i Stockholm.
Beskrivning av arbetsuppgifter:
• Helpdesk, tekniska frågor från våra kunder gällande deras CRM system
• Bygga analyser utifrån specifikationer från våra kunder
• Utveckling av kundspecifika funktioner enligt specifikationer
• Projektstyrt arbete såsom set-up av nya kundsystem samt release av nya versioner
• Dokumentation
Beskrivning av kvalifikationer:
• Serviceinriktad då tjänsten innebär att ha mycket kundkontakter
• Analytisk förmåga
• Kunskaper i .net och SQL. Ett plus med kunskaper i Oracle
• Support/helpdesk erfarenhet
• Prata svenska flytande
• Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift
• Goda kunskaper i excel
• Erfarenhet av relationsdatabaser
Publiceringsdatum2010-03-31Så ansöker duSenast 9 april 2010
Ange följande referens när du ansöker: Sw Software Specialist
KontaktNordic CRM Director Marie-Louise Edin
e-post:
mle@cegedim.comTelefon: 0733-925454
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
TillträdeSNARAST!
ErsättningFast lön
enl. överesnkommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-04-09
FöretagCegedim Dendrite Nordics
AdressCegedim Dendrite Nordics
11390 STOCKHOLM
KontorsadressSveavägen 151, 2 tr
KontaktuppgifterTelefonnummer till arbetsgivaren saknas i denna annons.
Jobbnummer 619773
Observera att sista ansökningsdag har passerat.