Nu söker vi två administratörer med kunskaper inom kemi!

Arena Personal Nordic AB / Kemistjobb / Arboga
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kemistjobb i Arboga, Kungsör, Köping, Hallstahammar, Eskilstuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Nordic AB i Arboga, Kungsör, Köping, Hallstahammar, Eskilstuna eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-02-16

Om tjänsten
Vill du arbeta i en större verksamhet inom den offentliga sektorn? Då kan detta vara en spännande möjlighet för dig! Just nu söker vi två administratörer med kemikompetens med olika fokus till vår kund som är belägen i Arboga. Tjänsterna är på heltid och ska tillsättas omgående.

Den ena tjänsten är tänkt att pågå till sista mars 2017 och arbetsuppgifterna kommer till stor del bestå av att leta ersättningsprodukter eftersom en del kemiska ämnen kommer att förbjudas inom kort enligt svensk lagstiftning. Det finns inget krav på att dina kemikunskaper ska ha förvärvats på högskolenivå utan kan lika gärna förvärvats under din gymnasietid, det viktigaste är att du är uppdaterad inom området och har arbetat med kemi i någon form de senaste åren.

Den andra tjänsten kräver också kemikunskap och fokuserar en annan del av processen; nämligen inköp av dessa ersättningsprodukter. Här är det önskvärt med kunskap om inköpsprocessen men det är inget krav då en kortare internutbildning rörande inköp ges. Det viktigaste i båda rollerna är din gedigna kompetens inom kemi. I båda tjänsterna kommer en del av arbetsuppgifterna vara att granska säkerhetsdatablad och registrera dessa i kundens system.

Profil
För att kunna bli aktuell för denna tjänst måste du uppfylla följande kompetenskrav:

• Godkänd gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• God datorvana

För att vara aktuell för att arbeta på denna arbetsplats krävs att du är svensk medborgare och att du kan resa en hel del inom Sverige (B-körkort är därför ett krav). För att passa in i verksamheten bör du som person vara noggrann, prestigelös och mycket pålitlig. Du är också serviceinriktad och vet vikten av att vara en god ambassadör för Arena Personal.

OBS! Utdrag från belastningsregistret kommer att göras. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om verksamheten

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-06
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3030
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elena Hallin

Företag
Arena Personal Nordic AB

Adress
Arena Personal Nordic AB
Rademachergatan 1
63220 Eskilstuna

Kontorsadress
Rademachergatan 1, Eskilstuna

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2674475

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Nordic AB: