Nu söker vi en supporttekniker inom IT!

Experis AB / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Lund eller i hela Sverige

Är du tekniskt kunnig och duktig på att lösa problem? Trivs du i en omväxlande miljö och har en stor vilja att lära dig nya saker? Då bör du söka till rollen som supporttekniker. Som supporttekniker får du chansen att, i en servicedeskmiljö, arbeta med användarsupport/IT-support och hjälpa användarna med IT-relaterade problem samt lära dig mer om IT och relaterade områden

Att vara en del av Experis

Hos oss är du med och bidrar till att våra kunder lyckas, oavsett roll eller hur länge du varit hos oss. När du är ute på uppdrag har du en dedikerad konsultchef som alltid jobbar för att hjälpa dig utvecklas. Tillsammans tar vi fram en unik karriärplan för att du ska nå dina mål.

På Experis får du även fördelen av att ingå i vår globala koncern ManpowerGroup. Hela koncernen arbetar efter tydliga värderingar vilket innebär att vi tror på din förmåga samt ser kraften i kunskap och innovation. För 12e året i rad har vi vunnit utmärkelsen "World's most ethical company" vilket vi är mycket stolta över.

Det finns många anledningar att trivas på Experis och vi hoppas att du kommer att känna detsamma.



Vem söker vi?

För den här tjänsten söker vi en person med intresse för, och gärna erfarenhet av, användarsupport, IT support eller servicedesk arbete. Din personlighet är viktig och vi ser gärna att du är framåt som person och bra på att ta initiativ till såväl tekniska lösningar som sociala kontakter. Du är en prestigelös och ansvarsfull kollega som hanterar olika typer av ärenden med engagemang och lösningsfokus.



Vad innefattar tjänsten som supporttekniker?

* Ansvar för supportärenden som kommer in genom företagets olika kanaler
* Samarbeta med ditt team för att analysera, registrera, prioritera och lösa inkomna ärenden
* Överblicka inkommande supportärenden och håller slutanvändaren informerad om processen
* Stötta en variation av användare, både via telefon och e-post
* Tät kontakt med övriga kollegor på servicedesken och på IT avdelningen

Du kommer att vara anställd som konsult hos Experis men arbete och placering kommer att vara hos kund i centrala Malmö.



Vi ser att du har följande erfarenhet och egenskaper:



* Du talar och skriver flytande på både svenska och engelska
* Du har ett stort intresse för tekniska lösningar och det är meriterande om du även har tidigare erfarenhet av arbete med IT eller teknik
* Du har ett strukturerat arbetssätt och tar ansvar över dina uppgifter
* Du arbetar proaktiv och har god problemlösningsförmåga
* Du trivs med både teamarbete och självständigt arbete
* Du tycker det är roligt att ge bra service
* Du välkomnar förändringar och förbättringar
* Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av IT support via mail eller telefon



Har du några frågor?

Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken på "Ansök nu". Urval sker löpande så ett tips är att skicka in din ansökan redan idag. Vi tar inte emot ansökningar via mail men om du har frågor är du välkommen att kontakta Emil Christensen som är Talent Aquisition Manager i Malmö på emil.christensen@se.experis.com.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary

Publiceringsdatum
2021-05-11

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-06-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Experis AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "b4c6d99d-af25-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Experis AB (org.nr 556855-1104)

Jobbnummer
5728246

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis AB: