Nu söker vi en QA till nytt spännande uppdrag!

Stockholm, Stockholm / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stockholm, Stockholm i Stockholm

Teleperformance Nordic

Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 46 länder med mer än 135.000 anställda på 270 kundservicecenter. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 10 kontor i Norden med 2500 anställda. För mer info besök www.teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com

Har du en hög analytisk förmåga och brinner för kvalitets- samt förbättringsarbete? Vår nya kunds kundserviceavdelning söker just nu en QA. Att arbeta i rollen som QA innebär främst att proaktivt jobba med att säkerställa och förbättra kvalitén på kundserviceprojektet genom att använda Teleperformance nyckteltal dvs. KPI'er (Key Performance Indicators) som utgångspunkt. Som QA ska du kunna hjälpa teamledare med både löpande och specifika punktinsatser inom produktion, såsom medlyssning, coachingplaner och förbättringsförslag. Du kommer att arbeta ungefär 70% med att göra dokumenterade medlyssningar. Övrig tid kommer du att göra analyser och rapportering samt kalibrering.

Med andra ord ska du som QA ansvara för kvalitén på uppdraget samt prioritera de mest kritiska nyckeltalen och se till att teamledarna är medvetna om denna prioritering samt följa upp på detta.

Vem söker vi?

För denna tjänst ser vi gärna att du har en god analytisk förmåga, kan arbeta självständigt och har en stor ansvarskänsla. Erfarenhet av kundtjänst är meriterande. Vi ser gärna att du är positiv, kommunikativ och pedagogisk, samt har ledarskapsförmåga. Det är även viktigt att du har ett stort engagemang för teamet du arbetar med då du ska supporta teamledare med verktyg, medlyssningar, analyser och rapporter så de kan coacha sina agenter bättre.

Utöver ovan bör du:

• ha mycket goda kunskaper i engelska och svenska i både tal, skrift samt ha ett stort ordförråd.

• ha mycket goda kunskaper i Excel för att kunna skapa samt analysera rapporter.

• vara resultatorienterad och mycket strukturerad.

• vara proaktiv och ha förmåga att identifiera problemområden.

Publiceringsdatum
2014-03-12

Arbetstider och omfattning
100%. Tillträde: 7/4-2014 tillsvidareanställning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-04-06
Ange följande referens när du ansöker: 2014/45
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Stockholm, Stockholm

Adress
Stockholm, Stockholm
St Eriksgatan 115
11385 Stockholm

Jobbnummer
1805695

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stockholm, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stockholm, Stockholm: