Nu söker vi en kemist/kemisamordnare till Arboga!
Arena Personal Nordic AB / Kemistjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kemistjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Nordic AB i Västerås,
Hallstahammar,
Eskilstuna,
Enköping,
Köping eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-03-15Om tjänstenVill du arbeta i en större verksamhet inom den offentliga sektorn? Då kan detta vara en spännande möjlighet för dig! Just nu söker vi en kemist/administratör med kemikompetens till vår kund som är belägen i Arboga. Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående med avslut 2016-08-31.
Denna tjänst kräver kemikunskap och fokus är inköp av ersättningsprodukter då en del kemiska ämnen inom kort kommer att förbjudas enligt svenskt lagstiftning. Det finns inget krav på att dina kemikunskaper ska ha förvärvats på högskolenivå utan kan lika gärna förvärvats under din gymnasietid, det viktigaste är att du är uppdaterad inom området och har arbetat med kemi i någon form de senaste åren.
För denna tjänst är det önskvärt med kunskap om inköpsprocessen men det är inget krav då en kortare internutbildning rörande inköp ges. Det viktigaste är din gedigna kompetens inom kemi. Arbetsuppgifterna kommer även att innefatta granskning av säkerhetsdatablad och registrera dessa i kundens system.
ProfilFör att kunna bli aktuell för denna tjänst måste du uppfylla följande kompetenskrav:
• Godkänd gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• God datorvana
För att vara aktuell för att arbeta på denna arbetsplats krävs att du är svensk medborgare och att du kan resa en hel del inom Sverige (B-körkort är därför ett krav). För att passa in i verksamheten bör du som person vara noggrann, prestigelös och mycket pålitlig. Du är också serviceinriktad och vet vikten av att vara en god ambassadör för Arena Personal.
OBS! Utdrag från belastningsregistret kommer att göras. Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.
Så ansöker duTre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-18
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3190
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElena Hallin
elena.hallin@arenapersonal.comFöretagArena Personal Nordic AB
AdressArena Personal Nordic AB
Rademachergatan 1
63220 Eskilstuna
KontorsadressRademachergatan 1, Eskilstuna
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2725744
Observera att sista ansökningsdag har passerat.