Nu Söker Vi En Inhouse Supportkonsult Till Kibi
Katarina Bjernefalk / Supportteknikerjobb / Stockholm
2017-03-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Nu Söker Vi En Inhouse Supportkonsult Till Kibi" (publicerad 2017-03-27) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Katarina Bjernefalk i Stockholm,
Gävle eller i
hela Sverige Arbetsbeskrivning
KIBI befinner sig i en spännande tillväxtfas och söker nu en ny kollega till sitt team i stockholm, Sverige. Är det du? Vi hoppas det!
Som Supportkonsult ingår du i ett team som arbetar med implementeringar och support av KIBI:s tjänster till hälso- och sjukvården. Kunderna har som önskemål att tala svenska med vår support vilket vi självklart också gör. Dina arbetsuppgifter utgår helt och hållet ifrån kundfokus och ambitionen att alltid vilja göra ditt allra bästa. Ditt team har ett nära samarbete med säljavdelningen och utvecklingsavdelningen.
Ansvarsområden
• Uppföljning, stöd och support till befintliga kunder och deras supportärenden
• Kontinuerligt och proaktivt förbättra vår support till kunderna
• Utveckla vår supportprocess
• Analys av kundernas supportärenden
Kundföretaget
KIBI Nordic grundades 1997 och är idag en ledande Medtech-leverantör inom medicinsk dokumentation och diagnostik. Fler än hundra sjukhus och vårdcentraler använder idag KIBI:s tjänster. Bland kunderna återfinns 15 landsting och regioner i Sverige och utöver detta bedriver företaget en omfattande verksamhet i Finland och Danmark. KIBI samarbetar dessutom med partners i USA, Tyskland, Italien och Kanada.
Läs mer om KIBI på
http://www.kibi.se Din profil
Du har några års erfarenhet av arbete som IT-tekniker/systemtekniker eller liknande och är serviceinriktad samt van vid kundkontakt. Support är något du brinner för, och du har med fördel arbetat i några år i Medtech-branschen.
Vi söker dig som är strukturerad och kundfokuserad. Ditt huvudansvar är kundsupport men vi ser gärna att du kan utföra vissa kunduppdrag via fjäruppkoppling. Du gillar av att bygga upp och utveckla processer och arbetsmetodik. Erfarenhet av ISO är meriterande.
Som person är du van vid att ta eget ansvar. Du är en initiativtagande och orädd problemlösare och uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska. Vi lägger stor vikt på din personlighet då vi satsar på ett starkt team som samarbetar väl.
Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-03-03ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-03
Ange följande referens när du ansöker: 7352
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKatarina Bjernefalk
katarina.bjernefalk@magna.se 08 - 121 502 04
FöretagKatarina Bjernefalk
AdressKatarina Bjernefalk
Industrigatan 4A
11246 Stockholm
KontorsadressIndustrigatan 4A
Jobbnummer 3355083
Observera att sista ansökningsdag har passerat.