Nu söker vi en erfaren VD-assistent till Scandic Hotels

Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden / About the Client

Scandic är den marknadsledande hotelloperatören i Norden med ett nätverk av 230 hotell fördelat på närmare 42.000 hotellrum och 14.000 dedikerade medarbetare. Scandic Friends är Nordens största lojalitetsprogram inom hotellbranschen med 1,5 miljoner medlemmar. Scandic är vald till 'best hotel brand' i Norden (BDRC). Ett ansvarsfullt företagande är en del av Scandics DNA och för femte året i rad har Scandic röstats fram till den mest hållbara hotelloperatören i en undersökning av Sustainable Brands. www.scandichotels.com .

Arbetsbeskrivning / Work Description

Som VD-assistent är du behjälplig med att:
• Vara VDs högra hand och avlasta hans vardag
• Sköta kalendern för VD samt bevakning av e-post med tillbehörlig hantering
• Kalla till och förbereda inför ledningsgruppsmöten och styrelsemöten, samt skriva protokoll och efterarbete
• Resebokningar för VD och ledning
• Uppdatera, skriva ut och binda in presentationer
• Arrangera och koordinera evenemang samt konferens
• Du kommer även att assistera HR samt Finansdirektören med viss administration som tex kvittohantering

Din profil / Your profile

Vi ser gärna att du har minst fem års erfarenhet från liknande tjänst, du ska ha arbetat som VD-assistent i ett internationellt bolag. Du är van att arbeta med ledningsgruppsmöten, styrelsemöten och liknande.
Vi ser även att du har arbetat med kvalificerat sekreterararbete samt har en hög servicenivå.

Som person är du noggrann, effektiv och har en förmåga att prioritera, du ligger alltid steget före. Vidare är du stresstålig, flexibel, självständig och van att arbeta mot deadlines. Vi ser att du är en serviceinriktad, prestigelös person som kan ta i där det behövs samtidigt som du har hög integritet. Du är glad, lättsam, trivs att samarbeta med andra och har god kommunikationsförmåga.
Du har mycket goda kunskaper i engelska och svenska i både tal och skrift. Tyska är meriterande. Vi ser även att du har mycket goda kunskaper i Officepaketet.

Övrigt / Other

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start i augusti eller enligt överenskommelse. Företaget sitter i fina och ljusa lokaler i Vasastan, Stockholm.
Välkommen att skicka in din ansökan på så snart du kan till Josefin Thörnert eller Maria Bergholtz. Vi intervjuar löpande, sista ansökningsdatum är 20 juni 2015.

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2015-06-11

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-06-25
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1199
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Bergholtz 0723763324 maria.bergholtz@inhouse.se
Josefin Thörnert 0704315012 josefin.thornert@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 30, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2333725

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: