Nu söker vi en Ekonomiassistent

Agila Service AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Agila Service AB i Stockholm, Danderyd, Huddinge, Botkyrka, Tyresö eller i hela Sverige

Är du strukturerad och tycker om att ge service då är du rätt person att söka denna tjänst.

Agila är ett av Nordens största företag för bemanning och rekrytering inom hälsa, sjukvård och social omsorg. Agila sitter i centralt belägna lokaler på Södermalm i Stockholm.

Agilas ekonomiteam söker nu nästa kollega! Arbetsklimat är öppet och präglas av en social kultur där alla bidrar för att skapa en stark gemenskap. Team Ekonomis huvuduppgift är att ansvara för och utveckla koncernens ekonomi samt att stötta verksamhetsbolagen och ledningen.

Din huvuduppgift som Ekonomiassistent är att assistera i kundfaktureringen. Utöver detta stöttar du även övriga delar såsom exempelvis leverantörsfakturor.

• Administrationen kring kundfakturering och betalningsuppföljning

• Leverantörsfakturahantering
• Uppföljning i ekonomisystemet
• Allmänna administrativa uppgifter inom ekonomi samt sortering, scanning och arkivering kommer också ingå.

Vi erbjuder dig en arbetsplats som präglas av en social kultur där alla bidrar för att skapa en stark gemenskap. Där struktur och professionalism återspeglas i ditt arbete och team. Vi uppmärksammar varandras synpunkter och kompetens samt ger utrymme på ett sätt som gynnar helheten. För oss på Agila kommer kvalitet alltid i första rummet vilket är en förutsättning för att vi ska kunna ta fullt ansvar för vår verksamhet. Självklart får du en gedigen introduktion för att komma in i din roll, i teamet och förstå vår verksamhet. Vi är övertygade om att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare.

Publiceringsdatum
2022-08-22

Kvalifikationer
• Vi söker dig som är i början av din karriär
• Du har slutfört dina gymnasiestudier, inom ekonomi.
• Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbetat med ekonomi, administration eller liknade.
• Vi förutsätter att du har grundläggande kunskaper i Ms Excel och gärna erfarenhet av något av de vanliga ekonomisystemen.

Viktigaste är att du är handlingskraftig, noggrann och kan arbeta självständigt. Du tycker om att samarbeta med andra och identifierar aktiviteter som leder till att gruppen når sina mål. Du är trygg med att ge service i person, via mail och telefon.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse

Plats: Stockholm

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Frågor om tjänsten kontakta HR/Rekryteringsansvarig Isabella Sundelin på telefon 076 003 64 55.

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-02-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Agila Service AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Agila Service AB (org.nr 559113-4050), http://www.agila.se

Arbetsplats
Agila

Kontakt
Isabella Sundelin
isabella.sundelin@agila.se

Jobbnummer
6907130

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Agila Service AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Agila Service AB: