Nu söker vi en Ekonomiassistent
Agila Service AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Agila Service AB i Stockholm,
Danderyd,
Huddinge,
Botkyrka,
Tyresö eller i
hela Sverige Är du strukturerad och tycker om att ge service då är du rätt person att söka denna tjänst.
Agila är ett av Nordens största företag för bemanning och rekrytering inom hälsa, sjukvård och social omsorg. Agila sitter i centralt belägna lokaler på Södermalm i Stockholm.
Agilas ekonomiteam söker nu nästa kollega! Arbetsklimat är öppet och präglas av en social kultur där alla bidrar för att skapa en stark gemenskap. Team Ekonomis huvuduppgift är att ansvara för och utveckla koncernens ekonomi samt att stötta verksamhetsbolagen och ledningen.
Din huvuduppgift som Ekonomiassistent är att assistera i kundfaktureringen. Utöver detta stöttar du även övriga delar såsom exempelvis leverantörsfakturor.
• Administrationen kring kundfakturering och betalningsuppföljning
• Leverantörsfakturahantering
• Uppföljning i ekonomisystemet
• Allmänna administrativa uppgifter inom ekonomi samt sortering, scanning och arkivering kommer också ingå.
Vi erbjuder dig en arbetsplats som präglas av en social kultur där alla bidrar för att skapa en stark gemenskap. Där struktur och professionalism återspeglas i ditt arbete och team. Vi uppmärksammar varandras synpunkter och kompetens samt ger utrymme på ett sätt som gynnar helheten. För oss på Agila kommer kvalitet alltid i första rummet vilket är en förutsättning för att vi ska kunna ta fullt ansvar för vår verksamhet. Självklart får du en gedigen introduktion för att komma in i din roll, i teamet och förstå vår verksamhet. Vi är övertygade om att framgång börjar med engagemang hos våra medarbetare.
Publiceringsdatum2022-08-22Kvalifikationer• Vi söker dig som är i början av din karriär
• Du har slutfört dina gymnasiestudier, inom ekonomi.
• Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbetat med ekonomi, administration eller liknade.
• Vi förutsätter att du har grundläggande kunskaper i Ms Excel och gärna erfarenhet av något av de vanliga ekonomisystemen.
Viktigaste är att du är handlingskraftig, noggrann och kan arbeta självständigt. Du tycker om att samarbeta med andra och identifierar aktiviteter som leder till att gruppen når sina mål. Du är trygg med att ge service i person, via mail och telefon.
Övrig informationStart: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Frågor om tjänsten kontakta HR/Rekryteringsansvarig Isabella Sundelin på telefon 076 003 64 55.
Vi ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2023-02-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAgila Service AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Agila Service AB (org.nr 559113-4050),
http://www.agila.se Arbetsplats Agila
Kontakt Isabella Sundelin
isabella.sundelin@agila.se Jobbnummer 6907130
Observera att sista ansökningsdag har passerat.