Nu söker vi dig som vill arbeta som växeltelefonist i Västerås!

Arena Personal Nordic AB / Receptionistjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Nordic AB i Västerås, Hallstahammar, Eskilstuna, Enköping, Köping eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-01-15

Om tjänsten
Vi söker nu dig som brinner för att ge en god service, trivs med mycket kundkontakt och som vill arbeta som växeltelefonist.

Som telefonist kommer du arbeta med att bemöta företagets kunder via telefon, för att sedan hjälpa och styra dem rätt i organisationen.
Du kommer därmed att vara företagets ansikte utåt och vara en viktig första kontakt.

Tjänsten kan vara aktuell för dig som exempelvis studerar på distans och behöver ett extraarbete, men även för dig som vill arbeta i större omfattning, stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Profil
Du som söker har minst gymnasiekompetens och några års yrkeserfarenhet från serviceyrket eller liknande, där du haft daglig kontakt med kunder via telefon.
Du är en mycket van datoranvändare och snabb på tangentbordet.

Dina personliga egenskaper
• Mycket serviceinriktad med kundens bästa i ständigt fokus
• En god kommunikatör som har lätt för att prata med alla typer av kunder
• Professionell och trevlig i ditt kundbemötande
• Glad, energisk och pigg - en person som trivs med tempo
• Du ser nya arbetsuppgifter som en positiv utmaning
• Du är en teamspelare som gärna hjälper dina kollegor

Alla ansökningar kommer att behandlas löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag - ansök därför redan idag!

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Om verksamheten

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra personalansvariga arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:

1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag - ansök därför redan idag!
Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-04
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2934
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elena Hallin elena.hallin@arenapersonal.com

Företag
Arena Personal Nordic AB

Adress
Arena Personal Nordic AB
Rademachergatan 1
63220 Eskilstuna

Kontorsadress
Rademachergatan 1, Eskilstuna

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2617342

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Nordic AB: