Nu söker Bedege AB drivna Supporttekniker

OK-Q8 AB BeDeGe AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos OK-Q8 AB BeDeGe AB i Stockholm

Bedege säljer, anpassar och installerar system till detaljhandeln(Retail) och drivmedelsbutiker. Vi grundades 1985 och har sedan dess specialiserat oss på IT-produkter och tjänster uteslutande för särskilt för detaljhandeln som ger de bästa förutsättningarna för optimal försäljning, idag och i framtiden. Vårt produktutbud har vuxit kraftigt under åren och omfattar kassalösningar, lagerhållning & rapportering, e-handel, övervakning och kort-, rabatt- och andra betalningsverktyg.
Du har nu chansen att vara en del i ett IT-bolag som funnits sedan mitten av åttiotalet och fortsätter sin resa. Bedege bygger just nu för nästa generation av bolaget där syftet är att bli den främsta IT-leverantören till detaljhandeln.
Arbetsbeskrivning: Arbetet innebär att ansvara för support och service av Bedeges tjänster samt leveranser till våra kunder. Tjänsten avser i första hand 1'st line support, dvs. att felsöka och även avhjälpa problem. Du kommer att ta emot samtal från kunder och hantera ärenden, vägleda kunder i främst datatekniska frågor och ge support i tekniska frågor.
Utvecklingsmöjligheter:Bedege vill vara ett tillväxtföretag på fram marsch i Sverige. Bolaget kännetecknas av en dynamisk organisation där möjligheterna är stora för dem som visar framfötterna, skapar goda resultat och visar rätta attityd och vilja. Bedge ligger i teknikens yttersta framkant vilket ger dig stora möjligheter att utveckla ditt tekniska kunnande.
Kompetenskrav:Vi kommer att ta mycket stor hänsyn till dina personliga egenskaper. Rätt inställning, personligt driv och engagemang är minst lika viktigt som teknisk kompetens och erfarenhet. Du har ett teknikintresse och gärna gymnasiekompetens inom data/IT/teknik. Men viktigast är att du gillar att ha kontakt med kunden och vara service minded. Liknande erfarenhet är självklart meriterande, men inte ett krav. Även erfarenhet ifrån detaljhandeln är ett mycket stort plus. Det är naturligtvis en fördel om du har god generell kunskap inom IT-system, och kan arbeta plattformsöverskridande, har grundläggande kunskaper gällande nätverkshantering i Windows och kan arbeta strukturerat och har lätt att ta till sig och följa rådande rutiner.
Tjänsten kräver att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska språket, skriftligt såväl som muntligt.
Personliga egenskaper: För att trivas på bolaget och i din roll tror vi att du som person är drivande, kreativ, har en stark vilja att utvecklas och lära dig nya saker. Tjänsten ställer höga krav på du kan arbeta strukturerat och noggrant och du har en förmåga att arbeta självständigt. Vidare är du en person som älskar att ta dig an utmanade problem och du finner det är stimulerande att jobba med människor och teknik. Men som person måste du vara serviceminded, positiv och lösningsfokuserad.
Arbetets omfattning:Tjänsten är på heltid och tillsvidare, med schemalagd  helg och kvällstjänstgöring. Vi tillämpar provanställning och månadslön samt följer kollektivavtal. Start beror på din tillgänglighet men du kan med fördel tillträda så fort som möjligt.
För en jämnare genusfördelning av medarbetarna ser vi med fördel kvinnliga sökande.
Om Bedege: Bedege erbjuder en riktigt god arbetsatmosfär med högt i tak. Vi vet att våra medarbetare är hemlighet bakom vår framgång och organisationen erbjuder ett stort förtroende och stöd till den enskilde medarbetaren samt att ledarskapet bygger på lyhördhet och dialog.
Företaget är mitt i en förändringsprocess och därför har du som ny en chans att visa vad du går för. Bedege erbjuder rätt person en chans att utvecklas inom IT-området med inriktning mot den ständigt aktuella Retail branschen. 
Vi sitter i Vasastaden, Stockholm nära till goda kommunikationer och möjligen stans bästa restaurangutbud.
Intresserad? Skicka in din ansökan omgående märkt: "Supporttekniker" då vi kallar till intervju löpande. Tjänsterna önskar vi tillsätta omgående varför du inte bör vänta med din ansökan och tjänsterna kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut.

Publiceringsdatum
2011-02-03

Arbetstider och omfattning
tillsvidare

Ersättning
enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-02-16
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Roland Bogyo, 08-586 400 02

Företag
OK-Q8 AB BeDeGe AB

Adress
OK-Q8 AB BeDeGe AB
Box 23 150, Ynglingagatan 12
10435 Stockholm

Jobbnummer
840138

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från OK-Q8 AB BeDeGe AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos OK-Q8 AB BeDeGe AB: