Nu letar vi efter en driven Real Time Manager till Bonnier i Östersund!
Webhelp Sweden AB / Backofficejobb / Östersund
2023-05-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Nu letar vi efter en driven Real Time Manager till Bonnier i Östersund!" (publicerad 2023-06-01) ⬅️
Visa alla backofficejobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Webhelp Sweden AB i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Vi söker dig som är redo för nästa kliv i karriären hos oss på Webhelp. Det viktigaste är att du är målmedveten, ansvarstagande och inte rädd för att fatta snabba beslut. Låter detta som du: då är det dig vi söker!
Kort om tjänsten som Real Time Manager:
Som Real Time Manager analyserar och planerar du den dagliga driften. Målet är att på ett optimalt och effektivt sätt säkerställa att vi besvarar den inkommande volymen inom avtalad tid. Det innebär att du bland annat hanterar frågeställningar kopplade till bemanningsschema, ärendevolymer och aktuella händelser. Ett proaktivt arbetssätt och förmånga att analysera och tolka statistik är viktiga egenskaper för att lyckas i rollen. Du arbetar brett med många kontaktytor tillsammans med bland annat vår verksamhet i Malaga, nära samarbete med Team Managers och kontakt med uppdragsgivaren. Du kommer rapportera till uppdragets Operations Manager.
Exempel på dina arbetsuppgifter:
• Dokumentera vad som händer under varje arbetspass.
• I realtid se till så att våra medarbetare följer sina scheman.
• Ta hand om schemarelaterade frågor i form av sjukfrånvaro, ledighet, förändringar i schemat.
• Bidra till att våra rutiner hålls uppdaterade.
• Vara en point of contact för våra medarbetare i chatter och mail.
• Säkerställa en optimal bemanning för vår kundtjänst i Östersund och Malaga.
• Proaktivt vidareutveckla processer och rutiner som är relaterade till rollen.
Vi söker dig som:
• Erfarenhet av MS Office, framförallt Excel.
• God struktur och planering.
• Ett öga för detaljer.
• Kan planera och omplanera ditt arbete vid behov.
• Meriterande med erfarenhet från call center samt COPC kännedom.
• Godkända betyg i svenska och engelska.
Du arbetar självständigt, strukturerat och trivs med att arbeta i ett högt tempo mot uppsatta mål. För att lyckas i rollen behöver du vara lyhörd inför andras behov och ha ett öppet förhållningssätt gentemot din omgivning, såväl kund som kollegor.
Då vi arbetar i en miljö som präglas av ett högt tempo med snabba förändringar behöver du vara flexibel, lösningsorienterad och inte vara rädd för nya utmaningar samt att du har ett öga för detaljer.
Ansökningar behandlas löpande. Rollen kan därför tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum så tveka inte med att skicka in din ansökan.
START: Enligt överenskommelse
PLACERINGSORT: Östersund
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid
ARBETSTIDER: Kontorstider
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-06-05
Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world's most exciting brands.
By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.
Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at
www.webhelp.com (
http://www.webhelp.com/)Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
Swedish
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Webhelp Sweden AB (org.nr 556586-1001)
Arbetsplats Webhelp Sweden
Kontakt Matilda A Johansson
+46 76 119 40 31 Jobbnummer 7785840
Observera att sista ansökningsdag har passerat.