Nu behöver vi en ordermottagare/innesäljare!

Adecco, Office & HR, Stockholm / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se
Nu behöver vi en ordermottagare/innesäljare för uthyrningsuppdrag på ca ett år hos en av våra kunder i Solna
Vår kund säljer bokningssystem och kundterminalsystem till restauranger och hotell.

Publiceringsdatum
2010-03-24

Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med framför allt ordermottagning via telefon och e-mail samt registrera order. Beställa produkter, samt plocka ihop inför leverans från lager och se till att det skickas till kund. En del lyft och packning förekommer.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har goda erfarenheter av ordermottagning och liknande arbetsuppgifter. Eftersom största delen av beställningar sker i våren och sommaren ser vi gärna att du inte tar sommarsemester i år utan arbetar under sommaren. Eventuell tid för ledighet är på sensommaren eller på hösten.
Då det är en internationell organisation är det viktigt att du har mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. Vi ser även att du har goda datakunskaper.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.
Tjänsten är på heltid och ska tillsättas 1 juni 2010 .
Arbetstider 08.30-17.00
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån eller går in via länk; http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=757093
För frågor kring tjänsten kan du kontakta konsultchefen Sara Ragnarsson 08-598 983 03, för frågor gällande själva rekryteringen kan du kontakta Cilla Orban på tel nr 08-598 981 54.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Företag
Adecco, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
614342

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm: