Norwegian speaking customer service specialist - Avida Finans

Workz Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
2020-01-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norwegian speaking customer service specialist - Avida Finans" (publicerad 2020-03-15) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Workz Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

OM AVIDA FINANS

Avida är ett kreditmarknadsbolag som erbjuder finansiella lösningar och tjänster för privatpersoner och företag i större delen av Norden och övriga Europa. Vi är en snabbt växande aktör på finansmarknaden och har fått ta emot utmärkelsen DI Gasell två år i rad, vilket bevisar att vi vet hur lönsam tillväxt skapas. Vi är idag cirka 120 anställda, med huvudkontor i centrala Stockholm samt filialer i Oslo och Helsingfors.

Snakker du norsk? Är du en kundorienterad person som ser service som en självklarhet och vill vara en del av ett snabbväxande bolag inom finansbranschen?
Ta då chansen och sök tjänsten som Customer Service Specialist till Avida!

OM TJÄNSTEN

Som Customer Service Specialist ingår du i ett team om 6 personer där dina åsikter och din prestation är viktig i teamets gemensamma utveckling och förbättringsarbete. Tillsammans levererar ni kundservice i världsklass, främst via ingående samt utgående telefoni. Du kommer ha kontakt med befintliga såväl som nya kunder.

Vid behov ska du även kunna hoppa in och stötta dina kollegor i det svenska teamet, vilket gör dig ansiktet utåt både mot företagets svensktalande samt norsktalande kunder.

Dina primära arbetsuppgifter kommer vara:

• Hantera frågor kring lån, krediter och sparkonton för privatpersoner
• Svara på kundförfrågningar som inkommer per mail
• Arbeta med produkterna: Insättning och konsumentlån

VI SÖKER DIG SOM

För att passa i rollen som Customer Service Specialist ser vi att du har följande egenskaper:

• Serviceminded - där du gillar att leverera service utöver förväntan
• Stresstålig, uthållig och flexibel när det gäller arbetsuppgifter och situationer
• Tycker om samarbete och uppskattar att jobba i team
• Hög kommunikationsförmåga med pedagogisk anda
• Besitter en naturlig fallenhet för logiskt tänkande
• Motiveras av att arbeta med utsatta mål och drivs av att kontinuerligt utvecklas

KRAV

• Du talar och skriver norska samt svenska flytande
• Du har en fullständig gymnasieutbildning
• God datorvana
• God förmåga i engelska språket i tal och skrift
• Erfarenhet av kundservice är meriterande men ej ett krav

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl utbildning inom olika delar av kundservice. Du har även möjlighet att bli certifierad i kundservice, något som uppfattas som värdefullt på arbetsmarknaden.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult.

PRAKTISK INFORMATION

Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse
Placering: Södermalmsallén, Stockholm
Arbetstider: Vardagar 08:00-17:00

KONTAKT

För mer information kontakta gärna vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2020-01-21

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Workz Sweden AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Workz Sweden AB (org.nr 556938-3788)

Jobbnummer
5052717

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Workz Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Workz Sweden AB: