Norsktalande till superföretag!
Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas.
Publiceringsdatum2012-11-19FöretagetFöretaget är vackert beläget på Nybrogatan. Här jobbar du med 20 trevliga kollegor. Företaget är verksam inom samhällsutveckling.
Dina arbetsuppgifterSom norsktalande hjälper du företaget med att översätta ett stort anbud som föeretaget har fått. Det här är perfekt för dig som vill ha ett extraknäck under en veckas tid. Eftersom du ska översätta text är det viktigt att din norska är flytande i tal och skrift.
KvalifikationerGymnasieutbildning
Tidigare erfarenhet av administrativt arbete (meriterande)
Du vill jobba heltid mellan 26-29 november
Du uttrycker dig väl i tal och skrift på norska
Dina personliga egenskaperVi tror att du som söker vill ha ett kortare uppdrag med stora chanser att utvecklas som konsult hos Bravura! Du är noggrann och ansvarsfull och vill nu utnyttja dina språkfärdigheter i en meriterande roll.
Övrig information:
Start: måndag 25 november
Plats: Centrala Stockholm
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050
Sökord:norsktalande, administratör
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Arbetstider och omfattningVikariat eller visstid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-11-28
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktNina Wennersten
FöretagBravura
AdressBravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm
Jobbnummer 1395855
Observera att sista ansökningsdag har passerat.