Norsktalande teknisk support
Bemanningsstyrkan AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemanningsstyrkan AB i Stockholm,
Solna,
Järfälla,
Botkyrka,
Sollentuna eller i
hela Sverige Om Bemanningsstyrkan
Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen.
Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.
Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.
Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.
Om uppdragsgivaren
Vår uppdragsgivare är en marknadsledande, internationell leverantör av hemelektronik och vi söker nu norsktalande agenter till en avdelning som sköter teknisk support till de nordisktalande supportfunktionerna för företag.
Alla våra agenter (svenska, norska, danska, finska) och vårt VoC-team arbetar tillsammans för att leverera en utmärkt support och service till sina kunder. De svenska, norska, danska och finska teamen jobbar med teknisk support medan VoC är specialiserat mot reklamationsärenden.
Kontakten med kunderna sker både via mail och telefon varför det är viktigt att du behärskar språket i både tal och skrift.
Eftersom alla teamen har gemensamt ansvar för arbetet så måste man utöver ett skandinaviskt språk också behärska svenska i både tal och skrift.
Publiceringsdatum2015-08-14Dina arbetsuppgifterVoC möter kunder i ärenden och frågor som rör reklamationer, reparationer och garantier i den nordiska regionen. Då den tekniska supporten stöter på ett sådant ärende lyfts frågan till VoC, vars uppgift är att guida kunden genom reklamationsprocessen. Detta görs med stöd i gällande nordisk konsumentköpsrätt och kundens gällande processer. VoC jobbar i nära samarbete med den tekniska supporten, serviceverkstäder, återförsäljare och kunder. VoC jobbar framförallt med e-mail, men i viss utsträckning även med telefon.
Arbetsplatsen ligger i Kista, i fräscha lokaler med nära till kommunikationer och Kista C.
Vi kan erbjuda dig en attraktiv arbetsplats, en engagerad arbetsledare och en närvarande konsultchef.
Självklart har du också friskvårdspeng!
Arbetstiden är förlagd måndag-fredag kl. 8-17 och du arbetar efter "ditt" lands schema när det gäller helgdagar m.m.
Profil• Mycket god kommunikativ förmåga skriftligen och verbalt i norska.
• Erfarenhet av att hantera kunder och ge god service.
• Empatiskt och pedagogiskt.
• Skriva och tala engelska obehindrat.
• Teknisk intresserad av IT och Telekom produkter.
• Erfaren användare av Officeprogrammen.
• Stresstålig och förmåga att hantera kunder med en positiv attityd.
• God datorvana och förmågan att arbeta med datorn samtidigt som du talar med kund.
• Callcentervana.
• Förmåga att förstå och hjälpa kunder via telefon eller mail.
• Minst gymnasial utbildning eller högre.
Det är flera tjänster som ska tillsättas och tillsättningen ska ske omgående, vi håller därför intervjuer löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-09-15
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 204
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAndreas Aller
FöretagBemanningsstyrkan AB
AdressBemanningsstyrkan AB
Skansvägen 27
19572 Rosersberg
KontorsadressSkansvägen 27, Rosersberg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2390395
Observera att sista ansökningsdag har passerat.