Norsktalande tekniker till servicedesk/helpdesk

TNG IT / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG IT i Stockholm, Solna, Lidingö, Sollentuna, Södertälje eller i hela Sverige

För kunds räkning söker TNG IT en norsktalande servicedesktekniker. Om du är intresserad av IT, service och problemlösning, är detta en utmärkt möjlighet att utvecklas i ett internationellt IT-tjänsteföretag.
Som servicedesktekniker blir du en del av ett teknikintresserat team som ger teknisk support åt olika externa företagskunder, vilket sker via telefon och mail. Du kommer att arbeta med varierad incidenthantering i Windows-miljö samt registrera inkommande ärenden i ärendehanteringssystem. I rollen som servicedesktekniker får du en fartfylld vardag med teknisk problemlösning och mycket kundkontakt.
Tjänsten är på heltid med start omgående. Arbetstiderna är vardagar kl. 08.00-17.00. Var tionde vecka kommer du att arbeta kl. 07.00-16.00 alternativt kl. 11.00-20.00.
Denna tjänst ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du anställs av TNG och arbetar som konsult ute hos vår kund. För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas vidare hos kundföretaget på sikt.

Publiceringsdatum
2011-04-01

Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i servicedesk, internsupport eller likvärdigt. Du talar och skriver obehindrat på norska, svenska och engelska. Vidare har du goda kunskaper i Windows operativsystem, Active Directory och Exchange. Det är meriterande om du har erfarenhet av att supporta Iphones.
Som person är du väldigt serviceinriktad och har ett stort tekniskt intresse. För att lyckas i rollen tror vi även att du är tålmodig, positiv och duktig på att bemöta människor.
Nyckelord: danska, dansktalande, danskspråkig, helpdesktekniker, nätverkstekniker, teknisk support, kundsupport, service, teknisk kundtjänst, servicedesktekniker, nätverksteknik, help  desk, service desk, helprunner
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Sara Scheef, 08-410 690 50. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Du ansöker enkelt genom att följa länken, fylla i dina personuppgifter och ladda upp ditt färdiga CV.
www.tngit.se

Arbetstider och omfattning
Heltid/Visstid

Ersättning
Timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-04-11
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Sara Scheef, 08-410 690 50

Företag
TNG IT

Adress
TNG IT
Västra Järnvägsgatan 15 (Kungsbrohuset)
10132 Stockholm

Jobbnummer
892797

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG IT

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG IT: