Norsktalande Supportmedarbetare Inom Resebranschen
Lecke, Sandra / Kundservicejobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lecke, Sandra i Helsingborg,
Bjuv,
Eslöv,
Burlöv,
Malmö eller i
hela Sverige För kommande uppdrag söker vi dig som brinner för kundservice!
Vår kund satsar stort på sina medarbetare! De söker därför också efter positiva, motiverade medarbetare till sina team, d.
v.s. människor som är angelägna om att lära sig deras verksamhet, växa i sina karriärer och avancera inom företaget.
Publiceringsdatum2020-03-12Dina arbetsuppgifterSom kundtjänstmedarbetare inom resebranschen kommer du att ta emot ärenden via telefon och vägleder därefter kunden för att på bästa sätt lösa deras olika problem och besvara deras frågor. Vanliga frågor kan t.ex. handla om bokning av resa eller hotell, ändringar i bokningen eller frågor om hotellet eller resan. Genom att ge kunden den bästa servicen blir arbetet roligt och utvecklande för dig, samtidigt som kunden lägger på luren med ett leende på läpparna! Du kommer att leverera högkvalitativa lösningar för hotell och flyg. Se till att kunderna reser med lätthet och att de kommer fram till sina destinationer i tid. Du kommer att ingå i ett team med ambitiösa och kunniga medarbetare i en trevlig arbetsmiljö.
KvalifikationerDu har en passion för service, en förmåga att förutse kundernas behov och kapaciteten att hitta rätt lösningar snabbt och effektivt. Du har ett öga för detaljer, tolerans för repetitivt arbete i ett högt tempo samt förmågan att vara flexibel och anpassa dig till förändringar snabbt.
Du har en god förmåga att både samarbeta och att ta egna initiativ, du är en engagerad och ansvarstagande person. Du vill utvecklas och kan ta emot konstruktiv kritik. Du är bra på time-management och kan jobba mot uppsatta mål.
- Du ska vara flytande i både tal och skrift på norska samt på engelska.
- Du har goda datakunskaper samt god förmåga att kommunicera strukturerat och bygga relationer via telefon. Tjänsten kräver inbound, outbound (callbacks) och e-postkommunikation.
- Det är en fördel om du tidigare jobbat med liknande arbetsuppgifter samt om du har kunskap om GDS system så som Amadeus eller annan industristandard.
AnställningsvillkorDu erbjuds utbildning, goda utvecklingsmöjligheter samt kontinuerlig support och coaching.
Det finns även flyttpaket som hjälper dig med flytt ifrån andra länder eller för dig som bor minst 70km från Helsingborg.
Ansökningarna kommer att hanteras löpande och tjänsten kommer att tillsättas efter överenskommelse, så skicka in din ansökan redan idag!
Varaktighet, arbetstid
100. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-04-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagLecke, Sandra
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2020/13".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Lecke, Sandra Arbetsplats kundtjänst
Jobbnummer 5147242
Observera att sista ansökningsdag har passerat.