Norsktalande Quality Agent till Jollyroom i Göteborg
Jollyroom AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jollyroom AB i Göteborg,
Mölndal,
Stockholm,
Umeå eller i
hela Sverige Quality Agent på Jollyrooms Kundservice
Jollyroom startade 2010 och nu 11 år senare har vi en omsättning över två miljarder kronor. Vi som jobbar här kallas för Jollyroomare och vi har under det senaste året jobbat med vår vision - Att underlätta livet för barnfamiljen. De Jollyroomarna som jobbar direkt med kund, vår Kundserviceavdelning, har ett otroligt viktigt uppdrag kopplat till visionen och det är att ge våra kunder den bästa möjliga servicen.
Som ett led i vår tillväxtresa har vi nu valt att skapa en ny roll på avdelningen, tjänsten som Quality Agent. I rollen som Quality Agent säkerhetsställer du att våra kunder får oslagbar service samt att våra medarbetare har den bästa kompetensen och kvalitén i sitt arbete.
We work together, we are brave and we create value for the customer - är du med på matchen att bidra till Jollyrooms viktigaste syfte: att underlätta livet för barnfamiljen?
Vårt kundserviceteam består idag av agenter som är stationerade både på kontoret i Göteborg och runt om i Sverige då många, även efter Corona, arbetar från sina hemmakontor. Din uppgift är att genom coachning, utbildning och uppföljning säkerställa att dina kollegor i ditt team uppnår sina och företaget mål. Att de fokuserar på kunden och kvalité och levererar service i världsklass tillsammans med hela avdelningen. I arbetet ingår det att ha nära samarbete med övriga Quality Agents, teamledare och andra enheter för att ständigt utveckla verksamheten vidare för att underlätta för barnfamiljen.
Publiceringsdatum2022-09-01ArbetsuppgifterDaglig kundkontakt med kunder för att upprätthålla spetskompetens i flöden
Stötta, motivera och coacha kollegor i teamet och på enheten
Hålla i interna utbildningar och workshops samt bidra till bra och uppdaterat utbildningsmaterial
Löpande hålla coachningssamtal
Följer upp data och statistik för att säkerställa att teamet och medarbetare uppnår sina mål och arbetar mot verksamhetens mål
Initiera och driva projekt för att utveckla och förbättra vår kundservice
Ha ett nära samarbete med övriga Quality Agents, 2nd Line, Teamleaders och Customer Service Manager.
Administrativa uppgifter kring personal, t.ex. schemaläggning, utbildningsplanering
Tät kontakt med övriga avdelningar på Jollyroom och strävar ständigt efter att ha en god kommunikation och förbättra samarbeten
Agera som förebild i alla lägen och arbeta värderingsstyrt efter Jollyroom värderingar.
Vi tror att du har följande bakgrund:
Minst 1,5-2 års erfarenhet av att arbeta i en kundservice
Förmågan att kommunicera på norska och engelska i både tal och skrift
Stor systemvana och är mästare på Excel
Erfarenhet av att coacha.
Personlighetsmässigt tror vi att du är kommunikativ, kvalitetsmedveten, prestigelös och lösningsorienterad. Du trivs i en föränderlig miljö och på en arbetsplats med ständigt utvecklingsfokus. Du är självständig i arbetet och har lätt för att fatta beslut som är för verksamhetens bästa.
Meriterande:
Erfarenhet av att arbeta med kollegor på distans
Erfarenhet av systemen Freshdesk eller SAP
Goda språkliga kunskaper i svenska, danska, finska eller tyska i både tal och skrift.
Vi erbjuder dig:
Entreprenörsdriven verksamhet med utvecklingsfokus där du uppmuntras att bidra med dina tankar och idéer
Stora utvecklingsmöjligheter internt
En kultur som kännetecknas av laganda med kollegor som gärna hjälps åt för att nå gemensamma mål
Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
Ungdomlig och pulserande miljö
Friskvårdsbidrag
Kollektivavtal för alla anställda
Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city.
Upplägg och kontakt
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111
Arbetstider: Måndag-fredag, kl. 8-17 med 1-2 söndagar/månad
Kontakt & frågor: Amanda Vitalis, via
amanda.vitalis@jollyroom.se Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:
Vi kom upp i två miljarder i omsättning ->
https://www.market.se/affarsnyheter/forsaljning/vd-ns-besked-efter-att-jollyroom-betat-av-ytterligare-en-miljard-vill-expandera-till-fler-lander/Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg ->
https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/ Vi vann svenska SEO-priset i kategorin Barn & Leksaker för tredje året i rad! ->
https://svenskaseopriset.se/#winners Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-10-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressJollyroom AB
Sörredsvägen 111
41878 Göteborg
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Jollyroom AB (org.nr 556815-7159),
https://www.jollyroom.no/ Sörredsvägen 111 (
visa karta)
418 78 GÖTEBORG
Jobbnummer 6939219
Observera att sista ansökningsdag har passerat.