Norsktalande orderkoordinator

ISS Personaltjänster / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2013-05-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande orderkoordinator" (publicerad 2013-06-01) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ISS Personaltjänster i Stockholm, Solna, Lidingö, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

ISS Personaltjänster är den del av ISS Facility Services AB som arbetar med Personaluthyrning, Rekrytering, Entreprenad, Omställning samt Organisations- och chefsstöd. ISS Personaltjänster är ett auktoriserat bemanningsföretag som är specialiserade på personliga och kvalitetssäkrade processer med kunden i fokus. Vi har idag verksamhet på ett flertal orter i Sverige.

Norsktalande orderkoordinator till internationellt företag!
Vi söker dig som trivs i en administrativ roll med mycket kundkontakt så väl internt som externt. Du gillar att ha många processer i gång samtidigt, kan hålla huvudet kallt i stressade situationer och har god struktur på ditt arbete.

Arbetsplatsen är på ett internationellt företag i Norrort där atmosfären präglas av god stämning och högt i tak. Tjänsten kommer att börja som ett inhyrningsuppdrag men stor chan till en fast anställning hos företaget.

Publiceringsdatum
2013-05-03

Dina arbetsuppgifter
Som orderkoordinator kommer du framförallt arbeta med att ta emot kundorder från företagets säljare och kunder och på många sätt fungera som assistent och ett administrativt stöd. Du kommer att vara spindeln i nätet i form av att du är den som har koll på vilka produkter som finns i lager samt följer upp transporter osv. Du kommer bland annat att ansvara för;- hela orderflödet från kreditbedömning, registreing i systemen till fakturering och eventuell retur
• bevakning av orderstatus, leveranstid samt återkoppling till säljarna
• orderregistrering i SAP
• intern och extern kundkontakt gällande leveranser och fakturafrågor

Önskade kvalifikationer
För att trivas och lyckas i rollen bör du ha tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i en kundorienterad verksamhet. Vidare är det ett krav att du är flytande alternativt har mycket goda kunskaper i norska, i så väl tal som skrift. Även mycket goda kunskaper i svenska och engelska är nödvändigt. Har du arbetat i SAP tidigare är det högst meriterande. I övrigt är god datorvana ett måste och du får gärna vara van att arbeta i flera olika system.

Dina personliga egenskaper
Som person är du serviceinriktad, självgående och besitter god prioriteringsförmåga. Du trivs med att vara en del av ett team, är nyfiken, lyhörd samt gillar att lära dig nya saker och utvecklas.

Vi erbjuder
En varierande tjänst i ett internationellt företag med goda utvecklingsmöjligheter. Vidare har du mycket god chans att efter en första inhyrningsperiod få en fast anställning.

Arbetstider och omfattning
Heltid Personaluthyrning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-05-26
Ange följande referens när du ansöker: 400471
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jannica Elfvengren

Företag
ISS Personaltjänster

Adress
ISS Personaltjänster
Årstaängsvägen 11
11794 STOCKHOLM

Jobbnummer
1541632

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ISS Personaltjänster

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ISS Personaltjänster: