Norsktalande Orderkoordinator till vår kund
Hero AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Administration och kundservice i ett världsledande företag!
Publiceringsdatum2011-03-24FöretagetVår kund är en av världens största koncerner inom hushållsapparater samt apparater för professionellt bruk och säljer mer än 40 miljoner produkter till kunder i 150 olika länder varje år. Det bolag som ansvarar för marknadsföring, försäljning och service av hushållskapitalvaror och dammsugare i Sverige behöver nu förstärkning till orderkontoret i Stockholm.
Om jobbet
Du kommer att ingå i en grupp om sex personer som administrerar och koordinerar order och förfrågningar från norska återförsäljare inom företagets norska kundsegment. Tjänsten är dels administrativ och inkluderar bland annat orderhantering, leveransbevakning, returer, krediteringar samt olika utredningar och uppföljningar internt och mot leverantör. Vidare kommer du att ha en rådgivande roll där du svarar på kunders frågor via telefon, e-post och fax.
Möjligheter
Du får en gedigen introduktion och kommer att ingå i en grupp med god sammanhållning. Det är stor frihet under ansvar där du får möjligheten att påverka den egna rollen likväl som gruppens rutiner och riktlinjer. Då företaget är världsledande inom sitt segment finns naturligtvis utvecklingsmöjligheter, både personliga och professionella.
KvalifikationerEtt krav är att du talar och skriver flytande norska. Du ska ha gymnasiekompetens och det är meriterande om du även har läst vidare på eftergymnasial nivå. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från administration och kundservice samt har mycket god telefonvana.
Personliga attribut
Vi lägger mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper. Det är viktigt att du är en kommunikativ person med social kompetens som är kundfokuserad och serviceminded. För att trivas i rollen ska du vara en strukturerad, noggrann och flexibel problemlösare som trivs med varierande arbetsuppgifter i ett stundtals högt tempo.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på heltid under kontorstider med viss möjlighet till flextid. Tillträde sker så snart som möjligt samt beroende på din tillgänglighet. Du kommer till en början att vara anställd av Hero AB och uthyrd till vår kund. För rätt person finns goda möjligheter till rekrytering.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=105Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Viktoria Berg på 08-400 25 860 alternativt
viktoria.berg@hero.seHero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-04-23
Ansökan sker via företagets webbplats.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktViktoria Berg, Rekryterare, 08-400 25 860,
viktoria.berg@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM
KontorsadressBJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM
Jobbnummer 884858
Observera att sista ansökningsdag har passerat.