Norsktalande kundtjänstmedarbetare till vårt Boråskontor

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borås
2024-09-26


Visa alla kundservicejobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borås, Ulricehamn, Vårgårda, Tranemo, Herrljunga eller i hela Sverige

Talar du flytande norska och bor i Borås? Ta då chansen att använda dina språkkunskaper för att ge förstklassig stöd och support för vår Uppdragsgivare Ellos Group!

Publiceringsdatum
2024-09-26

Om tjänsten
- Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du att representera Releasy och vår Uppdragsgivare Ellos, en ledande e-handelsaktör för mode, hem och skönhet i Norden

- Du kommer att vara den primära kontaktpunkten för privata kunder via samtal och mejl

- Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar hantering av kundförfrågningar och lösa eventuella problem med fokus på att tillgodose kundens behov

- Du förväntas också ge korrekt information om produkter/tjänster samt vägleda kunder genom olika processer

- Din främsta målsättning är att aktivt jobba för att säkerställa hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda upplevelser för våra kunder

För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med 2 veckor utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.

Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragets öppettider som nuvarande är måndag-fredag 07:30-21:00. Utbildningsstart fastställs inom kort.
Kvalifikationer och färdigheter

- Flytande norska i tal och skrift

- Goda kunskaper i engelska både muntligt och skriftligt

- God dator- och systemkompetens

- Starka kommunikationsfärdigheter

- Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande

Vi söker dig som är självgående och har en stark passion för att leverera förstklassig kundservice. Du drivs av att arbeta målinriktat och strävar efter att uppnå utmärkta resultat. Du har en naturlig förmåga att förutse problem och hitta praktiska lösningar. Dessutom kan du hantera stress och snabbt anpassa dig till nya situationer i din dagliga arbetsmiljö.

Ansökan och process

Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

På Releasy är vi måna om att din ansökan behandlas rättvist. Vi använder en strukturerad rekryteringsprocess för att säkerställa att vi rekryterar rätt medarbetare. Processen börjar med att vi granskar och bedömer din ansökan genom metoder som urvalsfrågor och bakgrundskontroll. Detta gör vi för att objektivt bedöma din ansökan utifrån tjänstens krav och för att skapa en trygg och rättvis anställningsprocess. Om du går vidare, kommer du att bli inbjuden till tester och intervjuer för att bedöma din kompetens och förmåga att lyckas i rollen. Vi genomför även digital referenstagning för att verifiera tidigare erfarenheter och få en bredare bild av din potential och arbetskapacitet.

Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy har verksamheter i Sverige, Norge och Finland med ca 1800 anställda.

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-10-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633), https://releasy.se/

Jobbnummer
8921811

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: