Norsktalande kundtjänstmedarbetare till internationellt företag
Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Sollentuna
2014-04-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande kundtjänstmedarbetare till internationellt företag" (publicerad 2015-10-28) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Är du norsktalande och söker en utmanande tjänst där din talang, vilja och ambition tas på allvar - och till högre höjder? Ser du dig själv som en serviceinriktad, driven och flexibel person? Då har vi helt klart utmaningen för dig!
Vår kund är marknadsledande i sin nisch. Här får du ta del av styrkan hos ett stort, väletablerat företag samtidigt som du får möjlighet att utvecklas i en dynamisk organisation med högt i tak. Företaget är placerat i norra Stockholm och du kommer ingå i en grupp tillsammans med 15 positiva och engagerade personer med mycket god sammanhållning.
Tjänsten
Som kundtjänstmedarbetare är den huvudsakliga uppgiften är att besvara alla inkommande kundsamtal för Sverige och Norge samt registrera dem i ett ärendehanteringssystem. Kundnöjdhet är en högt prioriterad fråga i bolaget och ställer krav på att hantera kunden både i telefon och via andra kanaler på ett effektivt och professionelt sätt. Samarbetet med andra kollegor både inom gruppen och med andra avdelningar är avgörande för den här rollen för att kundnöjdheten ska kunna uppnås.
Publiceringsdatum2014-04-14Dina arbetsuppgifterI tjänsten som kundtjänstmedarbetare har du bland annat följande arbetsuppgifter:
• Besvara inkommande telefonsamtal från kunder som behöver hjälp med administrativa frågor tex fakturafrågor
• Registrera Case och kontaktuppgifter i ärendehanteringssystemet Servicecloud
• Rapportering till närmsta chef per dag, vecka och månad
• Ställa upp och vara behjälplig vid behov inom Client operations
• Daglig posthantering såsom kuvertering och frankering
KvalifikationerFör att passa i rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi följande bakgrund som lämplig:
• Gymnasieutbildning
• Minst 3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Flytande norska och svenska i tal och skrift
• Goda kunskaper i engelska
• Vana att arbeta i flera system
• Erfarenhet av SAP är meriterande
• Goda kunskaper i Officepaketet
Som person är du driven, engagerad, har en hög social förmåga och tar stort eget ansvar i ditt arbete. Du är kundfokuserad, serviceinriktad och är en flexibel person som kan hantera oförutsägbara situationer på ett bra sätt. För att trivas i rollen är det viktigt att du har en stor telefonvana och är bekväm med att prata med kunder via telefon. Du har en god förmåga att kunna prioritera, strukturera och planera ditt eget arbete. Andra egenskaper som vi värdesätter är att du är en teamplayer som har lätt att samarbeta med andra och som ställer upp vid behov.
Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Arbetstider och omfattningHeltid/ Maj/Juni-Tillsvidare Direktrekrytering
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKlara Eidhagen, Rekryterare 08-586 22 716
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
Jobbnummer 1840702
Observera att sista ansökningsdag har passerat.