Norsktalande Kundtjänstmedarbetare

K2c In Sweden AB / Kundservicejobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos K2c In Sweden AB i Helsingborg, Lund, Göteborg, Linköping eller i hela Sverige

Om dig
K2C är ett expansivt tillväxtbolag där det är av vikt att du trivs i en dynamisk miljö med ett högt tempo. Du som person är flexibel, lösningsorienterad och har en hög känsla för service, du lägger stor vikt på värdet av kundnöjdhet där du hellre skapar relationer istället för diskussioner.
För tjänsten är den personliga lämpligheten av stor betydelse där vi värdesätter att du är självgående i ditt arbete samtidigt som du är en god lagspelare i ditt team och sätter kunden i fokus. För att lyckas i rollen ser vi även att du är noggrann, arbetar strukturerat och är van vid att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt.
Arbetslivserfarenhet
Tidigare erfarenhet av kundservicearbete ser vi som meriterande men är inget krav
God förmåga att uttrycka dig i både det svenska språket men även i norska både i tal och skrift.
God datorvana.

Publiceringsdatum
2023-08-31

Arbetsuppgifter
I rollen som Kundservicemedarbetare kommer du att arbeta självständigt, men ingå i ett större team av medarbetare som tillsammans arbetar för att leverera en högklassig service till våra kunder. Dina främsta arbetsuppgifter är att hjälpa våra kunder med att besvara olika frågor samtidigt som du ger kunden en god serviceupplevelse. Vårt främsta sätt att kommunicera med våra kunder är i dagsläget via inkommande telefonsamtal och mail men även andra kommunikationskanaler förekommer.
För att trivas hos oss ska du tycka om att samarbeta, kunna arbeta efter uppsatta mål och dela med dig av kunskap och erfarenheter. Vidare har du lätt för att skapa nya relationer och låter gärna din goda energi smitta av sig på både kunder och kollegor. Vi verkar i en branch som ständigt utvecklas, det kräver att du som person är anpassningsbar, självständig och har ett positivt förhållningssätt till förändringar och nya arbetssätt. Tjänsten innebär mycket kommunikation, det är därför av vikt att du kan uttrycka dig tydligt och enkelt på svenska i tal och skrift. Du är lösningsorienterad, självgående och snabblärd. Du inger förtroende samt är ansvarstagande och professionell i dina kundmöte. Det är av stor vikt att du har en god inställning och ett gott förhållningssätt till din omgivning.
Du som kundservicemedarbetare kommer bli bedömd efter olika kriterier och KPI:er, bland annat NKI, samtalstid, ärenden i timmen samt flera andra kriterier som är uppsatta av både oss men även våra samarbetspartners. Dessa mål jobbar man både individuellt men även på Teamnivå tillsammans med sin Teamleader för att nå.

Om företaget
K2C in Sweden AB är ett expansivt tillväxtbolag inom Contact Center-branschen som präglas av teknisk innovation och en unik känsla för service i alla dess olika former. Våra samarbetspartners är i huvudsak välkända varumärken inom olika branscher såsom detaljhandel, resebranschen, byggbranschen och hälsobranschen m.fl. Vi erbjuder ett brett utbud av kundanpassade lösningar inom högklassig kundservice, olika tekniska plattformar, ledarskapsutbildningar och föreläsningar samt olika konsult och uthyrningstjänster. Med vårt skandinavisktalande huvudkontor i Helsingborg har K2C över 50års erfarenhet inom branchen där vi hanterar över 1,5 miljoner antal kundkontakter om året. Läs mer på www.K2C.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-11-30
E-post: jobbansokan@k2c.se

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
K2C In Sweden AB (org.nr 556781-2267), http://www.k2c.se
Kanongatan 157 (visa karta)
254 67  HELSINGBORG

Arbetsplats
K2c In Sweden AB

Jobbnummer
8075263

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från K2c In Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos K2c In Sweden AB: