Norsktalande Kundtjänstmedarbetare

K2c In Sweden AB / Kundservicejobb / Helsingborg
2023-02-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den aktuella platsannonsen "Norsktalande Kundtjänstmedarbetare" (sökbar t.o.m. 2024-07-31) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos K2c In Sweden AB i Helsingborg, Lund, Göteborg, Linköping eller i hela Sverige

K2C är ett expansivt tillväxtbolag där det är av vikt att du trivs i en dynamisk miljö med ett högt tempo. Du som person är flexibel, lösningsorienterad och har en hög känsla för service, du lägger stor vikt på värdet av kundnöjdhet där du hellre skapar relationer istället för diskussioner.
För tjänsten är den personliga lämpligheten av stor betydelse där vi värdesätter att du är självgående i ditt arbete samtidigt som du är en god lagspelare i ditt team. För att lyckas i rollen ser vi även att du är noggrann, arbetar strukturerat och är van vid att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Huvudkontoret ligger i Helsingborg men det går att utföra denna tjänsten hemifrån och på distans med undantag för utbildningar med fysisk närvaro på huvudkontoret i Helsingborg.
Arbetslivserfarenhet
Tidigare erfarenhet av kundservicearbete ser vi som meriterande men är inget krav
God förmåga att uttrycka dig i både det svenska språket men även i norska både i tal och skrift.
God datorvana.

Publiceringsdatum
2023-02-14

Arbetsuppgifter
I rollen som Kundservicemedarbetare kommer du att arbeta självständigt, men ingå i ett större team av medarbetare som tillsammans arbetar för att leverera en högklassig service till våra kunder. Dina främsta arbetsuppgifter är att hjälpa våra kunder med att besvara olika frågor samtidigt som du ger kunden en god serviceupplevelse. Vårt främsta sätt att kommunicera med våra kunder är i dagsläget via telefon och mail men även andra kommunikationskanaler förekommer.
För att trivas hos oss ska du tycka om att samarbeta, kunna arbeta efter uppsatta mål och dela med dig av kunskap och erfarenheter. Vidare har du lätt för att skapa nya relationer och låter gärna din goda energi smitta av sig på både kunder och kollegor. Vi verkar i en branch som som ständigt utvecklas, det kräver att du som person är anpassningsbar, självständig och har ett positivt förhållningssätt till förändringar och nya arbetssätt. Tjänsten innebär mycket kommunikation, det är därför av vikt att du kan uttrycka dig tydligt och enkelt på svenska i tal och skrift. Du är lösningsorienterad, självgående och snabblärd. Du inger förtroende samt är ansvarstagande och professionell i dina kundmöte. Det är av stor vikt att du har en god inställning och ett gott förhållningssätt till din omgivning.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-10
E-post: jobbansokan@k2c.se

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Norsktalande kundtjänst".

Arbetsgivare
K2C In Sweden AB (org.nr 556781-2267)
Kanongatan 157 (visa karta)
254 67  HELSINGBORG

Arbetsplats
K2c In Sweden AB

Jobbnummer
7445219

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från K2c In Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos K2c In Sweden AB: