Norsktalande kundsupport till Duells

Bravura / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2016-02-04

Företaget
Duells är ett grossistföretag inom koncernen Moteo som förser sina återförsäljare med reservdelar och tillbehör till motorcyklar, mopeder, cyklar, snöskotrar och ATV. De har över 2000 återförsäljare placerade i Skandinavien och ett sortiment på över 22 000 produkter. De är 65 anställda varav 20 personer sitter på huvudkontoret i Göteborg. Som kundsupport ingår du i ett team med två personer som samarbetar och stöttar varandra i det dagliga arbetet. Duells står inför utveckling och expansion och söker dig som vill vara en del av teamet.

Dina arbetsuppgifter
Som norsktalande kundsupport ansvarar du för att serva Duells norska kunder och dina främsta arbetsverktyg är telefon, chatt och mail. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att hantera retur- och reklamationsärenden, ordermottagning, spåra paket samt svara på produktspecifika frågor. Då de flesta av dina ärenden gäller tillbehör och reservdelar till motorcyklar ser vi gärna att du har ett intresse inom detta.

Kvalifikationer
Utbildning: Avslutad gymnasieutbildning
Meriterande: Stort motorcykelintresse, tidigare erfarenhet av support eller service, goda kunskaper i Excel
Språk: Du talar och skriver obehindrat på både svenska och norska

Vi söker dig som föredrar att ha ett varierat arbete och ett högt arbetstempo. Du kan snabbt ändra förhållningssätt och ha flera uppgifter igång samtidigt. Vidare är du intresserad av att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Hisings Backa
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: norska, kundsupport, kundtjänst, support, motorcykel, cykel, moped, fyrhjuling, ATV, snöskoter, MC, motorcross, MX, reservdelar, tillbehör, Duells, Moteo, Bihr, Göteborg, Hisings Backa

Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse., Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linn Schulz 08-40024050 linn.schulz@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2652621

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: