Norsktalande kundsupport / teamleader till startup

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-02-27

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget.

Om företaget
Företaget startade 2017 och är en delningsplattform för husbilar och husvagnar. De startade i Sverige, Norge och Danmark och har nu även expanderat till Danmark och Schweiz. Företagets affärsidé liknar Airbnb - fast för husbilar och husvagnar. Genom att starta en delningsplattform som hyr ut fordon, behöver färre fordon tillverkas vilket sparar på världens resurser. Företaget gör det enkelt, säkert och tryggt att hyra och hyra ut husbilar och husvagnar. De hjälper privatpersoner att hitta rätt fordon för sitt ändamål eller att hyra ut sitt fordon till andra.

På kontoret i centrala Uppsala sitter du i moderna lokaler tillsammans med fem andra medarbetare.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som teamleader för kundsupporten och har du ansvar för det nordiska teamet och säkerställer att den dagliga verksamheten fungerar. Du ansvarar för att säkerställa en effektiv och högkvalitativ kundservice och besvarar kundärenden via telefon, e-post och sociala medier. Frågorna varierar i omfattning och handlar bland annat om kontoregistreringar och bokningsförlängningar. Du har primärkontakt med norsktalande användare samt med svensktalande.

• Ansvara för det nordiska teamet och säkerställer att den dagliga verksamheten fungerar
• Besvara kundärenden via telefon, e-post och sociala medier
• Primärkontakt med norsktalande användare

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet av kundsupport/kundtjänst
• Meriterande med erfarenhet från försäkringsbranschen
• God data- och systemvana
• Flytande kunskaper i norska
• Goda kunskaper i engelska och svenska

För att trivas i rollen är du en serviceinriktad och tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det strukturerat med hög kvalité. Då rollen innebär uteslutande både intern och extern kontakt är du social och har god kommunikativ förmåga. För att lyckas i rollen är du även lösningsorienterad och flexibel med ett stort ansvarstagande.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Centrala Uppsala
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Sara Arvidsson
sara.arvidsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7491357

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: