Norsktalande Kundsupport

Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB / Kundservicejobb / Göteborg
2025-06-18


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Kungsbacka eller i hela Sverige

Vi söker nu en kundservicestjärna som ska ge service i världsklass mot norska marknaden!

Om Företaget

Frontdesk är en kommunikationsleverantör som erbjuder tjänster inom telefoni, växlar och CRM. Företaget tillhandahåller ett brett utbud av produkter och tjänster som hjälper andra företag att effektivisera sitt arbete och förenkla vardagen. För att lyckas med detta har FRONTDESK AB rekryterat engagerade och kompetenta medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och specialområden till kontoren i Göteborg, Stockholm och Oslo.

Huvudkontoret är beläget i ljusa och moderna lokaler i Citygate-byggnaden i stadsdelen Gårda, ett stenkast från Ullevi. Här finns bland annat lunchrestaurang, gym och yoga, stor altan samt gratis frukost. Efter avslutad provanställning erbjuds även möjlighet till distansarbete en till två dagar i veckan. Kundserviceavdelningen består idag av åtta personer som tillsammans skapar en god sammanhållning och en trivsam arbetsmiljö.

Domerbjuder en flexibel och kreativ arbetsmiljö med korta beslutsvägar och goda utvecklingsmöjligheter. Företagskulturen är informell, inkluderande och präglas av en tydlig entreprenörsanda. Frontdesk kännetecknas av nytänkande och ständig utveckling, med en ambition att alltid bli ännu lite bättre.

Publiceringsdatum
2025-06-18

Om tjänsten
Som kundservicemedarbetare och administratör hos Frontdesk ansvarar personen i rollen för att ge förstklassig service till norska och svenska kunder via telefon och e-post. Arbetsuppgifterna innefattar hantering av kundärenden i CRM-systemet, problemlösning och att säkerställa en god kundupplevelse. En viktig del av arbetet är att hjälpa kunder med växellösningar, produkter och tjänster samt att guida dem i systemen. Det dagliga arbetet sker i nära samarbete med kollegor från andra avdelningar för att säkerställa att ärenden löses i tid.

Utöver kundkontakt ingår även administrativa uppgifter, såsom utskick av SIM-kort, skapande av rapporter och protokollskrivning. Rollen innebär också ett aktivt bidrag till förbättring av arbetsverktyg och processer genom insamling och analys av kundfeedback.

Löpande registrering av avtal i affärssystemen
Hantering av kundärenden via e-post och telefon
Guidning av kunder i växellösningar, produkter och tjänster samt att ge support och hitta kundspecifika lösningar

Vi söker dig som

Är serviceinriktad, tycker om kundkontakt och har lätt för att bygga relationer. Personen bör kommunicera tydligt och pedagogiskt, vara självgående och kunna hantera stressiga perioder. Erfarenhet av CRM-system och Microsoft Office är ett krav, och det är meriterande med tidigare erfarenhet från telekomsupport.

Erfarenhet från kundservice och administration
Norska som modersmål eller andraspråk
Erfarenhet av Microsoft Office
Erfarenhet av CRM-system
Erfarenhet från telekomsupport (meriterande)
Gymnasiekompetens

Övrig information
Låter det intressant? Ansök redan idag då vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vid frågor är du varmt välkommen att maila ansvarig rekryterare Amir Stein på amir@kraftsam.se

I denna rekrytering samarbetar Frontdesk med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt.

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-07-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB (org.nr 559064-9207), http://kraftsam.se

Jobbnummer
9393979

Prenumerera på jobb från Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB: