Norsktalande kundservicemedarbetare till expansivt e-handlesbola

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-08-17

Företaget
Bravura söker en norsk kundtjänstmedarbetare till en av nordens största onlinebutiker för barnartiklar och leksaker. Butiken tillhör en stor e-handelskoncern och är Sveriges största nätbutik inom sitt område. Kontoret är beläget i nya, ljusa och fina lokaler i centrala Stockholm. Du kommer här att tillhöra kundtjänstteamet som i dagsläget består av dryga 10 personer. Här får du möjlighet att komma in i ett ungt och expansivt företag där man också har roligt tillsammans.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du främst att bemöta kunder via mail, chat och på sociala medier. Vanliga förekommande frågor berör främst fakturor, leveranser samt övriga produktfrågor. På sikt kommer du även att ta emot kunder över telefon. Förutom detta kan du få komma att arbeta med översättning av nyhetsbrev, erbjudanden och andra texter från svenska till norska.

Du arbetar måndag till fredag, kontorstider med möjlighet till viss flex.

Kvalifikationer
• Tidigare serviceerfarenhet, gärna från kundtjänst.
• Utöver svenska pratar och skriver du obehindrat på norska, det behöver dock inte vara ditt modersmål.
• God data- och systemvana. Vana vid Officepaketet.

Dina personliga egenskaper
För att trivas i rollen är du självklart serviceinriktad och positiv. Som person är du prestigelös och trivs i ett högt arbetstempo. Du arbetar gärna hårt för att utveckla dig själv samtidigt som du är en god lagspelare. I denna process kommer stort fokus att ligga på personlig lämplighet.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundsupport, service, kundservice, callcenter, norsktalande, norska, e-handel, barnbutik, leksaker

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Vendela Zetterkvist 08-40024050 vendela.zetterkvist@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2997726

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: