Norsktalande kundservicemedarbetare till expansivt e-handlesbola
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-08-17FöretagetBravura söker en norsk kundtjänstmedarbetare till en av nordens största onlinebutiker för barnartiklar och leksaker. Butiken tillhör en stor e-handelskoncern och är Sveriges största nätbutik inom sitt område. Kontoret är beläget i nya, ljusa och fina lokaler i centrala Stockholm. Du kommer här att tillhöra kundtjänstteamet som i dagsläget består av dryga 10 personer. Här får du möjlighet att komma in i ett ungt och expansivt företag där man också har roligt tillsammans.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du främst att bemöta kunder via mail, chat och på sociala medier. Vanliga förekommande frågor berör främst fakturor, leveranser samt övriga produktfrågor. På sikt kommer du även att ta emot kunder över telefon. Förutom detta kan du få komma att arbeta med översättning av nyhetsbrev, erbjudanden och andra texter från svenska till norska.
Du arbetar måndag till fredag, kontorstider med möjlighet till viss flex.
Kvalifikationer• Tidigare serviceerfarenhet, gärna från kundtjänst.
• Utöver svenska pratar och skriver du obehindrat på norska, det behöver dock inte vara ditt modersmål.
• God data- och systemvana. Vana vid Officepaketet.
Dina personliga egenskaperFör att trivas i rollen är du självklart serviceinriktad och positiv. Som person är du prestigelös och trivs i ett högt arbetstempo. Du arbetar gärna hårt för att utveckla dig själv samtidigt som du är en god lagspelare. I denna process kommer stort fokus att ligga på personlig lämplighet.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, kundsupport, service, kundservice, callcenter, norsktalande, norska, e-handel, barnbutik, leksaker
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-09-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVendela Zetterkvist 08-40024050
vendela.zetterkvist@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2997726
Observera att sista ansökningsdag har passerat.