Norsktalande kundservicemedarbetare med intresse för kaffe

Webhelp Nordic / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Solna, Stockholm, Upplands Väsby, Norrköping, Linköping eller i hela Sverige

Nu söker vi fler nosktalande kundservicemedarbetare till Nespresso i Stockholm. Arbetsuppgifterna består av att ge kunderna bästa tänkbara support och service via telefon och mail. Med högsta fokus på kvalitet så kommer du att ta hand om inkommande samtal gällande bearbetning av nya kunder, beställningar av kaffesorter, teknisk support samt back-office. Utöver att arbeta med Nespresso som kund förekommer även arbete för ett annat uppdrag.

Publiceringsdatum
2017-06-20

Kvalifikationer
• Goda muntliga kunskaper i Norska i tal och skrift
• Goda språkkunskaper i svenska och engelska, muntliga såväl som skriftliga
• God datorvana samt goda kunskaper i MS Office.
• Erfarenhet av försäljning och serviceyrken/kundtjänstarbete är meriterande

Utvecklingsmöjligheter

Då Webhelp Nordic växer skapas det kontinuerligt många nya möjligheter för våra medarbetare att ta sig an nya utmaningar och vidareutecklas. För oss är det viktigt att tillgodose den kompetens vi har, varför vi gärna rekryterar internt när vi söker ledare till våra olika uppdrag.

• "Det bästa med Webhelp är den gemenskap som finns på företaget. En extrem god stämning blandat med riktigt fina möjligheter till att klättra inom företaget har gjort att jag har blivit kvar så pass länge" - Martin Larsson, Operations Manager

Är det dig vi söker?

Vi tror att du som söker tjänsten är en kommunikativ och lyhörd person. Du har kunden i fokus och brinner för service. Vidare är du lösningsfokuserad och strävar aktivt efter utveckling av dina resultat. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande.

Webhelp Värdeord

Webhelps värdeord är: Integrity, commitment, unity, recognition, WOW
Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.

Om Webhelp Nordic

Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Ni hittar oss i 26 länder med 35.000 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger beläget i Paris, Frankrike och vi har de senaste 4 åren haft en tillväxt på över 250 %. Våra kontor i Sverige finns placerade i Stockholm, Göteborg, Kalmar och Östersund. Vi samarbetar med några av världens mest progressiva varumärken som Sky, Shop Direct, Bouygues, Direkt Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors och Valentino.

När du har registrerat din ansökan kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetsformulär via mail med avsändare Hucama. Det är viktigt att du fyller i formuläret för att du ska gå vidare i rekryteringsprocessen.

Skicka in din ansökan så snart som möjligt, intervjuer sker löpande.

Om jobbet

Region
Stockholm i Stockholms län

Arbetstid / Varaktighet

Vi söker dig som vill arbeta 100 % tillsvidare men vi tar även emot ansökningar för en anställning på 50-75 % tillsvidare.

Arbetstiderna varierar mellan 7:00-22:00, vardagar och helger.

Tillsättning sker snarast möjligt

Lön / Förmåner
Enligt kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag

Varaktighet, arbetstid
Vi söker medarbetare som kan arbeta 100%, 75% alternativt 50% Tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martin Larsson martin.larsson@nordic.webhelp.com +46703516046

Företag
Webhelp Nordic

Adress
Webhelp Nordic
Solna Torg 3 Box 4006
16904 Solna

Kontorsadress
Solna Torg 3 Box 4006

Jobbnummer
3567442

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Nordic

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Nordic: