Norsktalande kundservicemedarbetare

Tretti AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tretti AB i Stockholm, Solna, Haninge, Malmö eller i hela Sverige

Tretti.com är en av Nordens största internetbutiker för vitvaror och hushållsapparater. Företagets sortiment består av fler än 9 000 artiklar som innefattar allt från vitvaror och hushållsmaskiner till trädgårdsmaskiner, badrumsartiklar och hemelektronik. Tretti har försäljning i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Tretti.com är en del av e-handelskoncernen Qliro Group tillsammans med de välkända varumärkena CDON.com, Lekmer.com, Nelly.com, NLYman.com, Members.com, Gymgrossisten.com, Bodystore.com och Milebreaker.com. I koncernen ingår även betaltjänsten Qliro. Tillsammans betjänar butikerna fler än 4 miljoner kunder årligen och under 2015 genererade gruppen över 5 miljarder i intäkter.

Nu söker Tretti en norsktalande kundservicemedarbetare med placering i Stockholm. Anställningen är en tillsvidareanställning på heltid med start omgående enligt överenskommelse.

Publiceringsdatum
2016-05-17

Dina arbetsuppgifter
Att jobba med kundservice på Tretti innebär att ta emot och besvara frågor från våra kunder via telefon och e-post. Då du är vårt ansikte utåt gentemot våra kunder är det viktigt att du är noggrann, effektiv och serviceinriktad. Hög kvalitet är något som vi värderar högt och alltid eftersträvar att ge våra kunder. Frågor som dyker upp kan handla om allt från leveranser, sortiment och betalning till returer. Du kommer att vara en del av ett team och arbeta mot våra grannländer Norge och Danmark. 

Vem är du?
Vi som arbetar inom Tretti och Qliro Group har en stark passion och ett stort engagemang för det vi gör och fokuserar alltid på resultat. För att trivas hos oss tror vi att du är en person som gillar högt tempo och strävar efter att både utveckla dig själv och ditt arbete. Vi söker dig som har en gymnasieutbildning och har du tidigare erfarenhet från arbete inom kundservice så är detta meriterande men det är inget krav för tjänsten. Du ska ha flytande kunskaper i norska, både i tal och skrift, och det är ett mycket stort plus om du också har grundläggande kunskaper i danska.

För att trivas i rollen är du självklart serviceinriktad, lösningsfokuserad och positiv. Du har ett gott ordningssinne och fungerar i ett högt arbetstempo med höga krav på att bemöta kunderna såväl korrekt som snabbt. Du är en van användare av Microsoft Office. 

Vi erbjuder dig
Möjligheten att vara med och driva en av Nordens största internetbutiker för vitvaror och hushållsapparater. Ett roligt och stimulerande arbete i en expansiv och snabb bransch med likasinnade kollegor och möjlighet till karriär inom en internationell e-handelsorganisation. Var med och dela en kultur som främjar enastående prestationer, där kundnöjdhet och resultat alltid kommer först och där driv och vilja kan ta dig väldigt långt. Vi sitter i trevliga lokaler med placering centralt i Stockholm (Sveavägen).

Intresserad?
Registrera gärna din ansökan snarast möjligt, då vi intervjuar löpande. För frågor om tjänsten vänligen kontakta Sara Ekström, Customer Service Manager, sara.ekstrom@tretti.se . Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Tretti AB

Adress
Tretti AB
Sveavägen 151, 113 46 Stockholm
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 151, 113 46 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2849335

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tretti AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tretti AB: