Norsktalande kundservicemedarbetare

Jollyroom AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
2016-01-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande kundservicemedarbetare" (publicerad 2016-05-31) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jollyroom AB i Göteborg, Mölndal, Stockholm, Umeå eller i hela Sverige

Jollyroom etablerades år 2010 och är en nordisk barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss just nu i en rasande tillväxt. Jollyroom skall vara det självklara valet i barnfamiljens vardag. Vi servar fler än 500 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. Vi har över 35 000 artiklar och 21 000 kvm lager. Hos Jollyroom finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Vi erbjuder våra kunder slagkraftiga priser och garantier såsom 365 dagars öppet köp och prisgaranti. Hos Jollyroom skall man få den bästa upplevelsen!

Grundarna bakom Jollyroom har 18 års erfarenhet inom näthandel. Vi har tidigare byggt upp Komplett som är störst inom näthandel i Norden, med en omsättning på 5,5 mdkr. Komplett togs över av nya ägare år 2011. Inom Jollyroom är det högt till tak och vår expansion innebär att det skapas möjligheter för våra medarbetare att utvecklas i sina tjänster och ta kliv på karriärstegen.

Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. En ansökan till oss innebär att du vill satsa och utvecklas tillsammans med oss. Tillsammans skall vi nå vårt mål: Ledande aktör i Norden.

Ansvar:
Vi söker två norsktalande kundservicemedarbetare som skall arbeta främst med våra norska kunder. Kundserviceavdelningen på Jollyroom ansvarar för kundtjänst, försäljning och en avhämtningsbutik.

Publiceringsdatum
2016-01-23

Dina arbetsuppgifter
• Svara på kundfrågor per telefon och e-post
• Retur och reklamationshantering
• Demonstrera produkter och svara på kundfrågor i vår avhämtningsbutik
• Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom kundservice och utveckla avdelningen
• Översättningsarbete

Kvalifikationer
• Flytande kunskaper i både skrift och tal i norska
• Goda kunskaper i svenska
• Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke, gärna inom kundtjänst
• Mycket god datavana och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem

Dina personliga egenskaper
• Serviceinriktad
• Pedagogisk
• Lösningsorienterad
• Strukturerad
• Självgående

Vi erbjuder:
• Entreprenörsdriven verksamhet
• Hög utvecklingstakt
• Spännande bransch
• Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
• Ungdomlig och pulserande miljö
• Kollektivavtal för alla anställda
• Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city

Upplägg och ansökan:
• Start: Snarast möjligt
• Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
• Placering: Hisings Kärra
• Arbetstider: Vardagar kl. 09-18
• Ansök genom att maila CV, personligt brev till jobb@jollyroom.se , döp mailet till "Norsk kundservice"
• Kontakt: Nicole Berger via nicole.berger@jollyroom.se

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-21
Ange följande referens när du ansöker: Norsk kundservice
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@jollyroom.se

Kontakt
Nicole Berger nicole.berger@jollyroom.se

Företag
JOLLYROOM AB

Adress
JOLLYROOM AB
Tagenevägen 58
42537 Hisings Kärra

Kontorsadress
Tagenevägen 58
Hisings Kärra

Övriga kontaktuppgifter
E-postadress: jobb@jollyroom.se

Jobbnummer
2631743

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jollyroom AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jollyroom AB: