Norsktalande kund- och säljsupport sökes!
Placera Personal AB / Kontorsjobb / Upplands Väsby
2015-08-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande kund- och säljsupport sökes!" (publicerad 2015-10-20) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vår kund är ett ledande globalt medicinteknik bolag med högteknologiska produkter inom ögon, som tillverkar och tillhandahåller produkter till både offentliga och privata aktörer. Till deras skandinaviska kontor i Upplands Väsby söker de nu en norsktalande kund- och säljsupportmedarbetare med start i augusti/september.
Tjänsten
Som kund- och säljsupportmedarbetare kommer du att arbeta mot den norska marknaden, vilket innebär att du innehar mycket goda kunskaper i det norska språket. Tjänsten innebär varierande arbetsuppgifter där du bland annat kommer att ansvara för alla delar som rör en orderprocess, agera kundsupport, hantera returer och reklamationer, vara delaktig i anbudsprocesser samt avlasta säljarna med administrativa delar. Det är viktigt att du har kunden i fokus genom hela arbetet och arbetar långsiktigt med kundrelationerna.
Publiceringsdatum2015-08-24Dina arbetsuppgifterI rollen som norsktalande kund- och säljsupportmedarbetare har du bland annat följande arbetsuppgifter:
• Hantera inkommande beställningar via telefon och mail
• Registrera ordrar, hantera returer och reklamationer
• Besvara frågor från kunder gällande produkter, leverans, fakturor m.m.
• Vara säljarna administrativt behjälplig, bland annat vid anbudsprocesser
• Kontakt med interna och externa aktörer, såsom centrallager m.m.
KvalifikationerVi ser följande bakgrund som lämplig:
• Tidigare erfarenhet av kundsupport, kundtjänst och/eller orderadministration
• Mycket goda kunskaper i norska, i både tal och skrift
• Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
• Tidigare erfarenhet av hälsa och sjukvård/ medicinteknisk bransch är meriterande
• Goda kunskaper i Officepaket
• Erfarenhet från arbete i ordersystem, SAP är meriterande
För att trivas i tjänsten tror vi att du är serviceinriktad, driven, självständig och tycker om att hitta olika vägar för att lösa problem. Du är professionell i dina kundkontakter och jobbar med att skapa långsiktigta kundrelationer. Eftersom du jobbar i ett litet team är det viktigt att du har en god samarbetsförmåga, är beredd att stötta upp dina kollegor och trivs med att jobba med olika administrativa arbetsuppgifter.
Tycker du att detta låter intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer. Välkommen med din ansökan!
Sökord: säljadministratör, orderadministratör, norsktalande, kundsupport
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid, arbetstid: 8-16 Tillsvidare- direktanställning som inleds med 6 månaders provanställning Start: Aug/sep
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-09-23
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Eriksson, Rekryterare 08-586 22 719
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2401675
Observera att sista ansökningsdag har passerat.